anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością

Client:38890071
#3 Debiutant#

Dzień dobry, 

Mam problem z płatnością. Zrobiłam zakupy, zapłaciłam za nie kartą, potwierdziłam płatność w aplikacji bankowej, transakcja została zaakceptowana w banku, a konto obciążone. Na Allegro transakcja ta widniała przez jakiś czas jako transakcja w toku, po kilku minutach zmieniała się na transakcję nieopłaconą (jednak konto w banku zostało obciążone).

Co zrobić w takiej sytuacji? Czy pieniądze wrócą automatycznie na moje konto?

@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:38890071 Cześć. 🙂 Bez obaw, środki wrócą na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni roboczych. 

Możesz opłacić zamówienie ponownie już teraz lub poczekać na zwrot środków i wtedy dokończyć zakupy. 🙂 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To się zdarza, ale niestety na Allegro coraz częściej.

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@Client:38890071    często są problemy z płatnościami kartą. Dwie rózne karty (Visa/MC), dwa różne banki - zakup nie oplacony. Allegro twierdzi, ze u nicj all ok i zebym skontaktował się z bankami a banki z kolei mowią, że u nich all ok i zebym sie skontaktował z odbiorcą płatności i oni nic nie mogą 😄

Ot taka ciekawostka 😡

oznacz moderatorów