Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kilkukrotnie próbowałem zakupić produkt przez BLIK z uwagi na jego zapamiętanie bez użycia KODU lecz do płatności nie dochodzi. Proszę o usunięcie zapamiętania bądź pokierowanie jak mam tego dokonać. Z góry dziękuję
Zobacz tu, może znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/metody-platnosci/jak-zaplacic-za-przedmioty-blikiem-1Mk5XgWK...
No niestety, za każdym razem w moim przypadku jest to samo. Po wybraniu BLIK BEZ KODU i kliknięciu kup teraz wyskakuje mi informacja "zakup się udał, lecz płatność nie została zrealizowana, prosimy dokończyć płatność:" i tutaj mam do wyboru dwie pozycje "MBANK PK", a po wybraniu jednej z nich i kliknięciu "dalej" okno się zamyka i tyle z tematu... już kilkukrotnie anulowałem zakup i dokonałem go ponownie płacąc blikiem z kodem...
@DawidP1303 Zapisane metody płatności możesz usunąć tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/metody-platnosci
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Niestety potwierdzam takie zachowanie, od pewnego momentu przestało to działać i u mnie, wcześniej nie było problemu, wszystko płaciłem bez kodu, a teraz niestety tylko z kodem.
Dobrze wiedzieć, myślałem, że tylko u mnie coś się pokrzaczyło po jednorazowym skorzystaniu z innej metody płatności niż BLIK. Czekamy na poprawkę!
Niestety mam to samo. Wchodzę do aplikacji banku, a tam nic. Allegro powinno usunąć tą opcję lub ogarnąć sprawę z bankiem