Od ponad miesiąca kupując za pomocą komórki nie mogę dokończyć zakupu wybierając płatność blik gdyż aplikacja automatycznie wybiera konto bankowe które akurat mi nie pasuje. Nie ma możliwości w aplikacji mobilnej zmiany tego a wcześniej była. Muszę szukać kogoś z komuterem stacjonarnym aby dokończyć płatności, jest to bardzo uciążliwe.
@las-kluzop z jakiej wersji aplikacji oraz urządzenia korzystasz?
urządzenie xiaomi miA3 wersja aplikacji 6.18.1
@las-kluzop podczas wyboru płatności, dokładnie w tym kroku, spróbuj proszę zmienić bank.
tak robiłem, ale blik dalej nie działał w zmienionym banku, a powiadomienia szły na inne konto w poprzednim banku
@las-kluzop To nie jest prawidłowe działanie w aplikacji, dlatego napisz proszę do nas wiadomość w tej sprawie tutaj. Idealnie będzie jeśli dołączysz zrzuty ekranu oraz informacje z jakiej aplikacji oraz urządzenia korzystasz.