Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem z płatnością blik w banku Santander. Za każdym razem, gdy chcę opłacić zakupy w ten sposób, potwierdzenie do banku nie przychodzi. Muszę ponawiać opłatę poprzez przelew. W czym może być problem? Po stronie banku, wszystko działa. Inne "bliki" działają.
A nie kupowałeś czasem z ogłoszenia na innej platformie gdzie zostałeś przeniesiony na niby allegro? Jeśli tak to jest to oszustwo .
Poczytaj, bo przyczyn może być kilka:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/blik-payu-express/jak-zaplacic-za-przedmioty-blikiem-1Mk5XgW...
Nie do końca odpowiada to na moje pytanie, ale podpowiedziało mi jedną rzecz, którą muszę sprawdzić. Dzięki
Czasem można rozłączyć i na nowo, pomaga ale...