Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem dziś info, że paczka do odbioru w punkcie.
Pojechałem, chcę odebrać - paczkomatów PUSTY i info na aplikacji, że jest "problem z przesyłką". A w zasadzie z dwoma, bo przy drugiej przesyłce mam taką samą informację. Kontaktu do nikogo nie ma oczywiście, telefonu nie ma, maila do kogo napisać - TEŻ NIE MA.
Jaki paczkomat? od kogo zakup?
@DonMajorro W zasadzie to sprzedający odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru wg prawa, powinieneś zgłaszać do niego możesz zadzwonić i zapytać na infolinię: 616 306 997
Dzięki. Po telefonie na infolinie dostałem info, że jutro ma być dostawa ponowna. Coś kurier namieszał podobno. Dzięki!
@DonMajorro Podaj numery tych przesyłek.
A000H12BM8
A000H4IF01
Wczoraj na infolinii zapewnienie że dziś dostarczą obie przesyłki a teraz widzę takie rzeczy:
@DonMajorro Działamy już w tej sprawie i mamy nadzieję, że otrzymasz dzisiaj jedną przesyłkę. Niestety paczka, której śledzienie wkleiłeś, jest w drodze do sprzedającego. Tutaj nic się już nie zmieni.
Czyli na nagrywanej infolinii możecie zapewniać, że wszystko załatwione i wszystkie paczki zostaną dziś dostarczone, a potem po cichutku jedną z nich i tak odsyłacie do sprzedającego bez żadnej informacji.
tak się nie robi.