Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam pytanie. W statusie przesyłki mam napisane "problem z dostawą". Przesyłka niby była dowieziona, ale nie dostarczona. Zamawiałam do paczkomatu, więc nie rozumiem skąd taka sytuacja. Dodam, że nie mogę się w żaden sposób skontaktować ze sprzedającym. Na wiadomości przez allegro nie odpisuje, a telefonu nie odbiera ( włącza się poczta głosowa). Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.
@victoria1982 Cześć. 🙂 Którego zamówienia to dotyczy? Chodzi o Paczkomat InPost czy Allegro One? Daj proszę znać, postaram się pomóc 🙂
Witam. Zamówienie dotyczy pikowanej torebki i zegarka ( z dnia 18 maja). Przesyłka miała być dostarczona najpóźniej do dnia 23 maja w paczkomacie Inpost. Na moje wiadomości do sprzedającego nikt nie odpowiada, zupełne lekceważenie. Również nie odbierane są połączenia. Wczoraj teoretycznie została paczka wysłana, ale w dniu dzisiejszym pojawiła się informacja " problem z dostawą". Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.
Sklep nazywa się Bonishop 😔
@victoria1982 jesteś pewna, że to miał być InPost? Zamówienie od wskazanego sprzedawcy zostało wysłane Pocztą Polską. Numer przesyłki to PX6259983887 i tutaj widać, że dziś była próba doręczenia.
Tak jestem pewna na 100%. Nawet w statusie zamówienia mam, że paczka miała dotrzeć do wybranego punktu Paczkomatu. Zresztą od dłuższego czasu zamawiam z dostarczeniem właśnie przez Inpost. Nie rozumiem więc, skąd próba "nadania" paczki inną formą, niż opłaciłam.
I jak już wspomniałam, nie ma żadnego kontaktu ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia problemu.
Więc dyskusja, tam jak sprzedajacy nie odpowie masz pomoc Allegro.
Dziękuję. Tak właśnie zrobiłam tzn poprosiłam allegro o interwencję w mojej sprawie. Czekam teraz na "ruch" ze strony sklepu. Przeczytałam wiele negatywnych opinii właśnie o tym sklepie ( problem z przesyłkami, brak kompletnych zamówień, uszkodzony towar itp.). Niestety dopiero po dokonaniu zakupu.