anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z realizacją płatności

MichasJ10
#7 Wielbiciel#

Nie mogę sfinalizować płatności. Nie zostałem przekierowany na stronę płatności. Teraz widnieje napis PŁATNOŚĆ ANULOWANA. Gdy klikam Ponów płatność wyskakuje okno z napisem o treści: 

Nie można zaktualizować parametrów dostawy

Spróbuj ponownie

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@MichasJ10 Wyczyść, zmień przeglądarkę i spróbuj ponownie. Jeśli to nie pomoże, anuluj cały zakup i kup to samo ponownie.

Anulować możesz tak;

Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

Jeśli nie masz takiej opcji, wyślij sprzedawcy maila z informacją o rezygnacji z zakupu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MichasJ10 widzę Twoje dwa dzisiejsze zamówienia i oba mają status płatności "zakończona". Czy udało się sfinalizować płatność czy piszesz o sytuacji na innym koncie? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MichasJ10
#7 Wielbiciel#

Chodziło o transakcję: 

31.05.2021, 23:26

Problem rozwiazany. Aplikacja na telefonie pomogła 

oznacz moderatorów

MichasJ10
#7 Wielbiciel#

Dzięki. Ogarnę temat mailowo bo nie się nic innego zrobić

oznacz moderatorów