anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z reklamacją słuchawek

iceman_1982
#7 Wielbiciel#

Witam,
Kupiłem słuchawki Jabra Elite 5. Po 3 miesiącach w prawej słuchawce zacząłęm słyszeć trzeszczenie, szum i inne dziwne dzwięki podczas używania ich. Problem pojawia się po kilku, czasem kilkunastu minutach słuchania. Testowałem na różnych źródłach dzwięku. 
Lewa działa poprawnie.

Odesłałem słuchawki do sprzedawcy. 
Po dwóch dniach dostałem informację, że ponoć testowali słuchawki przez kilka godzin i wszystko działa. I tutaj pojawia się problem i pytania:

1. Skoro reklamacja nie została uznana, to czy ja ponoszę koszt wysyłki zwrotnej słuchawek? (Wysłanie ich z powrotem do mnie)
2. Jak mam opcje zareklamowania słuchawek? Fizycznie są ok ale przez te dzwięki nie da się ich używać niestety. Jak mam udowodnić sprzedawcy, że nie działają poprawnie?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Nie koniecznie, ale jak odeslałeś a nie musiałeś to teraz trudno będzie coś wyegzekwować, jak składasz reklamację to czekasz na decyzję sprzedającego co chce z tym zrobić, jak potrzebne mu są to niech sobie odbierze, tak teraz jest wg prawa.

oznacz moderatorów

iceman_1982
#7 Wielbiciel#

NIe wiedziałem,
Sprzedający napisał aby odesłać więc odesłałem. To jest niewielki koszt.

Bardziej mnie zmartwiło, że ponoć działają a jednak nie działają i co moge z tym zrobić?
Nie chcę aby skończyło się na wywaleniu 370pln na słuchawki na 3 miesiące. 

oznacz moderatorów