anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z reklamacją ze sklepu Allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
rremba
#9 Pomysłodawca#

Cześć Czy ktoś z Was miał problem z reklamacją w sklepie Allegro (sprzedający Allegro).

28/11 zakupiłem nieszczęsny odkurzacz Roborock DYAD. Niestety na początku kwietnia po skończonym czyszczeniu podłogi włożyłem go do stacji. Potem nacisnąłem przycisk czyszczenia rolek. Odkurzacz wydał komunikat że są źle założone  ...  Sprzątał i było ok. Wyciągnąłem je i założyłem ponownie... niestety to samo przednia rolka przestała działać. 

Zgłosiłem reklamację na początku kwietnia w sklepie Allegro (sprzedający Allegro). Wygenerowałem list DHL zawiozłem do sklepu Lidl (POP DHL... )  18/04.

Niestety po 2 dniach przesyłka nie wyszła. Pisałem do Allegro z interwencją w tej sprawie. Niestety nic się nie zadziało. Postanowiłem skontaktować się z DHL. Wisząc przez kilka dni na słuchawce pisząc kilka mail w końcu przesyłka wyszła. 28 kwietnia dotarła do Allegro... W między czasie dzwoniąc do DHL dowiedziałem się że Allegro nie złożyło żadnej interwencji nic... ale piękne maile z umieją pisać : "Dziękuję za cierpliwość. Sprawa została zgłoszona do DHL. Przewoźnik obecnie wyjaśnia losy przesyłki. Gdy tylko otrzymamy wiadomość zwrotną od przewoźnika, niezwłocznie wrócę z odpowiedzią." no i kolejny "Dziękuję za przesłane potwierdzenie. Skonsultuję szczegóły i wrócę do Pana z odpowiedzią. Pozostańmy proszę w kontakcie." no i kolejny 

"Allegro 26 kwietnia 2023 20:29

Dziękuję za wiadomość. Przewoźnik jest został powiadomiony o całej sprawie. Rozumiem Pana emocje, jednak nie mamy możliwości fizycznie przyśpieszyć procesu ustalenia losów paczki. Sprawa obecnie jest weryfikowana przez przewoźnika. Gdy tylko otrzymamy wiadomość zwrotną, wrócę z odpowiedzią. Proszę o cierpliwość."
no i kolejny ... "

Allegro 27 kwietnia 2023 10:45

Dzień dobry, widzę, że prowadzi Pan z nami korespondencję mailową. Aby zachować ciągłość korespondencji pozwolę sobie wkleić również tutaj naszą odpowiedź: rozumiem Pana argumenty i to, że zależy Panu na czasie. Niestety my również pierwszy raz spotkaliśmy się z sytuacją, gdzie jest problem z odesłaniem produktu na reklamację przez formularz DHL. Wynika to z tego, że Klienci odsyłali przedmiot bezpośrednio z domu, a nie z punktu DHL pick-up. Zapewniam, że pracujemy nad tym żeby wyjaśnić tę sytuację jak najszybciej i nie zostawimy Pana bez pomocy. Ponagliłam Pana sprawę i czekam na wyjaśnienie. Kiedy otrzymam nowe informację, to skontaktuję się z Panem w kolejnej wiadomości."
No i tu niespodzianka w dniu 12.05 po 14 dniach (reklamacja dostarczona 28/04) dostałem takiego kwiatka : "

Allegro 12 maja 2023 10:41

Dzień dobry, otrzymałam informację od serwisu, że , reklamacja zostaje odrzucona z powodu uszkodzenia produktu, powstałego wskutek niewłaściwego użytkowania, produkt zostanie poddany ponownej weryfikacji. Pozostańmy proszę w kontakcie 🙂 Życzę miłego dnia! "
Jak widać powyżej osoba z allegro że produkt został poddany ponownej weryfikacji. 
Poprosiłem ich o przedstawienie protokołu pierwszej weryfikacji ale w zamian dostaję "

Allegro 15 maja 2023 15:13

Dzień dobry, ustaliłem, że w dniu 21.04. wydaliśmy decyzję o odrzuceniu reklamacji z powodu braku towaru. Po otrzymaniu produktu w ciągu 14 dni przekazaliśmy kolejną decyzję o odrzuceniu reklamacji z powodu uszkodzenia produktu. Obecnie trwa ponowna weryfikacja, po której wydamy ostateczną decyzję. Proszę na nią oczekiwać. W razie pytań serdecznie zapraszam. "i kolejny "Dzień dobry, dziękuję za wiadomość. Po ponownej weryfikacji przekażemy Panu decyzję reklamacyjną a także udostępnimy raport serwisowy. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości."
moja korespondencja :"

15 maja 2023 17:09

Sprzedający nie przesłał mi do dnia dzisiejszego protokołu z weryfikacji. Minęło 14 dni na rozpatrzenie. Nie odniósł się do moich pytań."
Poprosiłem dziesiątki razy o pomoc w dyskusji Allegro ... za każdym razem "
rr*, w pełni rozumiem Pana zdenerwowanie, jednak tak jak wspomniałam w poprzednich wiadomościach, Sprzedający ma 24h na udzielenie odpowiedzi na Pana wiadomości, dlatego proszę o cierpliwość. Allegro, proszę o informację, czy mogą Państwo przesłać Kupującemu protokół, o który prosi."
Jak widać sami nie mogą znaleźć żadnego protokołu ...
No i "

Allegro 15 maja 2023 18:01

Dzień dobry, dziękuję za wiadomość. Jak wspomnieliśmy, protokół udostępnimy po tym jak zakończy się ponowna weryfikacja sprzętu. Proszę o cierpliwość. Numer RMA to RMA-720015. Niestety nie posiadamy numeru telefonu do serwisu, który byśmy mogli udostępnić. W razie dodatkowych pytań, służę pomocą. Pozdrawiam,"
mój post "

15 maja 2023 18:10

Proszę o protokół z pierwszej weryfikacji"
Po czym otrzymuje już tylko :

Allegro 15 maja 2023 21:04

Dobry wieczór, dziękuję za wiadomość. Wydaliśmy decyzję reklamacyjną w terminie. Jutro wrócimy do Pana z protokołem, ponieważ nasz dział reklamacji nie pracuje w godzinach wieczornych. Proszę więc o cierpliwość."
"

Allegro 15 maja 2023 21:32

Dobry wieczór, dziękuję za Pana wiadomość. Rozumiem, że sytuacja jest dla Pana niekomfortowa. Zgodnie z informacją udzieloną przez nas wcześniej, protokół udostępnimy po tym jak zakończy się ponowna weryfikacja sprzętu. Proszę o cierpliwość. Czas na rozpatrzenie przez nas reklamacji również nie został przez nasz przekroczony. 21.04 odrzuciliśmy Pana reklamację, ponieważ nie odesłał Pan do nas sprzętu. Po otrzymaniu produktu w ciągu 14 dni przekazaliśmy kolejną decyzję o odrzuceniu reklamacji z powodu uszkodzenia produktu. Rozumiem, że chce Pan zrezygnować Pan z ponownej weryfikacji? Oczywiście jest taka możliwość, odeślemy wtedy Pana sprzęt na Pana adres bez ponownego rozpatrywania Pana reklamacji i zgodnie z wcześniejszą naszą decyzją, Pana reklamacja pozostanie odrzucona. Oczywiście rozumiem, że chce Pan skierować sprawę na drogę sądową i przysługuje Panu takie prawo. Czas na rozpatrzenie reklamacji jednak nie został przekroczony przez nasz serwis i na bieżąco jest Pan informowany o jej przebiegu. Zadecydowaliśmy o ponownej weryfikacji dla Pana dobra i upewnienia się, czy zgłoszona usterka nie podlega prawu reklamacyjnemu. Bardzo mi przykro, lecz nie mogę podać Panu adresu serwisu. W razie dodatkowych pytań, służę pomocą. Proszę również o informację, jeśli chce Pan zrezygnować z reklamacji."
"

Allegro 15 maja 2023 21:56

Dziękuję za wiadomość. Przepraszam, jeśli informacja od nas była nieprecyzyjna i niezrozumiała. Protokół z pierwszej reklamacji udostępnimy po tym, jak zakończy się ponowna weryfikacja. Nie możemy teraz przesłać Panu protokołu, ponieważ serwis reklamacyjny pracuje w godzinach porannych. Mimo szczerych chęci, nie mam możliwości przesłać teraz panu protokołu z pierwszej weryfikacji. Proszę o cierpliwość, udostępnimy go, gdy zakończy się ponowna weryfikacja urządzenia. Mam nadzieję, że wyjaśniłam Panu, że w tym momencie nie mam możliwości udostępnienia protokołu z pierwszej weryfikacji lecz z pewnością, zrobimy to w późniejszym terminie. Nie mogę również udostępnić Panu adresu serwisu. W razie dodatkowych pytań, służę pomocą."
no i moja "Dzień dobry tak jak pisałem wcześniej proszę o przesłanie protokołu z pierwszej weryfikacji - teraz produkt jest weryfikowany ponownie. Przytoczę treść maila od Państwa pracownika :.... produkt zostanie poddany ponownej weryfikacji " Ponownej czyli rozumiem drugiej weryfikacji... czyli co z protokołem z pierwszej weryfikacji ?"
No i wyszło na ja że odmową dostałem tak z zasady "

"Allegro 16 maja 2023 08:52

Dzień dobry, dziękuję za wiadomość. Pismo reklamacyjne jest wydawane po zakończonej ekspertyzie, obecnie trwa jeszcze weryfikacja produktu. Na zakończenie procesu reklamacyjnego będzie wydana ostateczna decyzja wraz z protokołem. Proszę o cierpliwość. W razie pytań zapraszam do kontaktu. "

Allegro 16 maja 2023 11:44

Dzień dobry, nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi z działu reklamacji. Jak tylko otrzymam nowe informację wrócę do Pana z odpowiedzią. Pozdrawiam"
Pytanie co mam dalej robić ?
 
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rremba przykro mi z powodu tej sytuacji i rozumiem, że jest to stresujące, jednak w tej chwili prowadzone jest dyskusja ze wsparciem Doradcy Allegro i muszę poprosić Cię o cierpliwość. Zgodnie z dzisiejszą wiadomością wkrótce powinieneś otrzymać informacje w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
rremba
#9 Pomysłodawca#

Zacytuje twoją odpowiedź @la_nika "....wkrótce powinieneś otrzymać informacje w tej sprawie. "

Heheh wkrótce czyli ...  :

19 maja 2023 10:24

Szanowni od tygodnia czekam na uzasadnienie odrzucenia reklamacji ... zero argumentów! Brak protokołu czy ekspertyzy. Skoro produkt był weryfikowany to jest jakieś pismo dlaczego reklamacja została odrzucona... ale widzę że u was nic zero !

 

Allegro 19 maja 2023 11:52

Dzień dobry, rozumiem jak najbardziej. Aktualnie oczekujemy na przesłanie ekspertyzy od techników. Pozostańmy proszę w kontakcie.

Najlepsze jest na końcu "Pozostańmy w kontakcie" więc codziennie do Was piszę ... i wiesz co macie mnie jak i innych klientów głęboko ...

Czy to wogóle ma sens ... zero! 

Jeszcze klient allegro ? a może już ...

oznacz moderatorów
biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Przecież to SUPERPRZEDAWCA - czego nie rozumiesz? 🤣🤣🤣

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Omijaj sklep Allegro tam mają swoje prawa.🤗

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

tobie się wydaje że hegemon sam w swojej sprawie sobie oko wykole uznając ci reklamację 😄

oznacz moderatorów
rremba
#9 Pomysłodawca#

No i uwaga ... reklamacja została uznana jako naprawa bez mojej wiedzy ... bo przecież była odrzucona... Przypomnę, że za obsłużenie reklamacji odpowiada sprzedawca a nie Pan Rysiu z baru.

Do chwili obecnej nie otrzymałem protokołu wstępnej weryfikacyjnego, który mówi że reklamacja została odrzucona ... ? o Co kaman @la_nika 

Sprzedawca nie przedstawił mi powodu jej odrzucenia!

oznacz moderatorów
rremba
#9 Pomysłodawca#

Przypomnę, że żądanie zwrotu gotówki jest zasadne gdyż : -naprawa albo wymiana nie została wykonana przez sprzedawcę w odpowiednim czasie; - naprawa albo wymiana naraża kupującego na znaczne niedogodności

a tutaj mamy do czynienie z obydwoma przypadkami  @la_nika i co ty na to ? 

Piszecie jaki macie cudowny system ochrony kupujących, a sami nie umiecie ogarnąć tematu ! Ocena obsług - nawet się nie da ocenić. Wasza pomoc jako moderatora jest poniżej krytyki. 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Z tym zwrotem gotówki to przesadziłeś prawo nie określa terminu naprawy gwarancyjnej a niedogodnoscią nie jest to że sobie ogrodka nie skosisz jakbyś miał firmę zajmującą się zielenią publiczną świadczył usługi koszenia etc to tak by ci się należał zwrot gotówki 

oznacz moderatorów
rremba
#9 Pomysłodawca#

Chłopie reklamacje składałem 15 kwietnia po 4 miesiącach użytkowania padała rolka w Roborock DYAD - chyba krótko no nie ? Poczytaj w necie o problemach z tym odkurzaczem to zobaczysz że moje roszczenia są zasadne. 

Reklamacje rozpatrzyli 12 - odrzucając ja jako uszkodzenie z niewłaściwego sposobu użytkowania. Wyszło że ja i moja żona jesteśmy tłukami i nie umiemy odkurzać podłogi. Pewnie ekspert ze sklepu allegro pomyślał że odkurzałem autostradę lub psa albo kota. .. a tu niespodzianka tylko podłogę w domu. 

Ostatnio dostałem wynik "ekspertyzy" która była powodem odrzucenia reklamacji przez allegro i tutaj oryginalna pisownia "odkurzacz przyjechał do Nas z zabrudzeniami więc po pierwszej ekspertyzie serwis wydał decyzję o mechanicznym uszkodzeniu (zła eksploatacja) po ponownej weryfikacji "

Rozumiesz zabrudzenie świadczy o mechanicznym uszkodzeniu (złej eksploatacji) odkurzacza ...

Więc proszę sam oceń. Kolejna rzecz w między czasie nikt mi nie uzasadnił zmiany decyzji z odrzuconej na zasadną naprawę ... 

 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

wedle prawa roszczenie zwrotu gotówki nadal jest nie zasadne zapoznaj się ze zmianą przepisów z 1 stycznia 2023 sprzedawca decyduje jak ma rozpatrzeć reklamację i może wymienić / naprawić / zwrócić kasę. Dopiero powstanie i reklamacja drugi raz tej samej wady uprawnia kupującego do żądania rabatu na produkt lub kolejny raz do zwrotu gotówki. A jak oczytałeś się tyle w aspekcie produktu to po kiego wała było kupować bubel? Czya się opinie przed a nie po zakupach... 

oznacz moderatorów