Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. we wrześniu kupiłem Samsunga s7edge / telefon z Włoch/. po miesiącu zaczęła pojawiać się różowa pionowa kreska na ekranie/ przypadłość tego telefonu ale jęsli obudowa uszkodzona nic z gwarancji - ok / napisałem do sklepu. że mam problem. 26.10 robię 2 zdjęcia z kreską - 29.10 przygotowuję telefon do wysyłki / styropian, folia bąmbelkowa - pancerna paczka żeby nie było. Przed spakowaniem robię ze 25 zdjęć telefonu - żadnych uszkodzeń. wysyłam do sklepu - odbierają paczkę o 12 a o około 17 dzwonią , że telefon jest uszkodzony. uszkodzenie w paczce niemożliwe - twierdzą i mają rację. Proponują serwis samsunga który i tak powie - uszkodzenie jeszcze mnie obciążą za serwis albo wymiana wyświetlacza na mój koszt - po kosztach 700 zł. Wkur.... się [poprosiłem o zdjęcia uszkodzeń. dostałem je a ja im odpisałem , że przed wysyłką zrobiłem serię zdjęć telefonu - proszą o nie - więc wysyłam - ogólnie oburzeni i zdziwieni , że wysyłam nie uszkodzony telefon i robię mu zdjęcia / zdjęcia - to sugestia kumpla/. Sklep mi pisze , że wymuszam na nich reklamację i nie wiadomo kiedy te zdjęcia były robione - wystarczy wejść w :WŁAŚCIWOŚCI-SZCZEGÓŁY - DATA-CZAS-JAKI APARAT/TELEFON. Nie wiem co z tym fantem mam zrobićNie mogę tego odpuścić bo to jest moim zdaniem zamierzone uszkodzenie telefonu - gwarancja samsunga z głowy . tylko 3 zdjęcia - jedno z uszkodzeniem 2- moje.
@LISBON Otworzyłeś dyskusję?
Mam nadzieję. sam zajmuję się reklamacjami w firmie od 10 lat i wiem co ludzie potrafią wyprawiać - miałem samsunga na gwarancji s4 - uszkodziłem go drzwiami w samochodzie - nie wysyłałem na gwarancji chociaż nie wyglądał na uszkodzonego fizycznie - tylko za 5 stów sam go naprawiłem w serwisie. a mój poprzedni zwykły s7 po 3 latach pracy firmowej trafił do syna za granicą - stwierdził , że u nikogo nie widział takiego telefonu po 3 latach użytkowania.
@LISBON Dyskusję otwórz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zrób sprzedawcy ponowne zgłoszenie reklamacyjne na podstawie RĘKOJMI, nie z żadnych gwarancji. Opisz wady i zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Poczekaj na reakcję sprzedawcy i jeśli będzie problem, poproś tam o wsparcie pracownika Allegro. W Dyskusji sprzedawca nagle zacznie Cię inaczej traktować.
Słabo - już prowadziłem dyskusję i ją zamknąłem - było spore opóźnienie wysyłki - a niby telefon był dawno gotowy , spakowany i czekał na kuriera .
To pisz do Allegro o ponowne otwarcie dyskusji. Po prostu.
A podpowiesz mi jak mam to zrobić. będę wdzięczny bo nie lubię krętactwa - mam zamiar odebrać telefon i zrobić zdjęcia w tym samym oświetleniu, tym samym HTC tą samą ogniskową - tylko co dalej? Chciałem napisać do serwisu samsunga - ale przecież różowa kreska to ich problem , a jak mam problem ze sprzedawcą to bym bardziej mnie oleją - nie jest to w ich interesie , że powinni ten telefon naprawić - teraz jak jest rozwalony - to tym bardziej są kryci. chociaż moim zdaniem sklep po prostu rozwalił mi telefon i mają mają z głowy gwarancję samsunga której pewnie nigdy nie mieli. jeśli nawet wyślą telefon do samsunga to dostaną pismo - telefon uszkodzony fizycznie - spadajcie i taką mi dadzą odpowiedź.
@LISBON Dyskusja jest już ponownie otwarta, dlatego napisz w niej proszę swoje stanowisko w tej sprawie.
Hej - Allegro samo mi otwarło dyskusję ze sprzedawcą. już w południe odpisali w dyskusji i stwierdzili , że reklamacja nie zasadna - telefon rozwalony i zamieścili zdjęcia - nie wiem jakim trzeba być fachowcem żeby nie znaleźć różnicy w moich zdjęciach i ich. Pokaże kilka przykładów - zobacz i oceń. nie wszystkie zdjęcia weszły.