Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Miesiąc temu zakupiłam silnik. Silnik został zamontowany przez mechanika według instrukcji opisanej na karcie gwarancyjnej (wszystko zostało nagrane, taki był wymóg gwarancji). Niestety, nie odpalił. Po rozmowie ze sprzedającym kazano nam wysłać zdjęcia. Okazało się, że silnik jest uszkodzony i nie nadawał się do montażu. Po rozmowie ze sprzedającym zaproponowano mi rekompensatę za montaż niesprawnego produktu (szef stwierdził, że chce wyjść z tego z twarzą) oraz wysyłkę innego silnika, o podobnych parametrach( drugi silnik miał mieć 10 000 km mniej). Podczas gdy oczekiwałam na wysyłkę innego silnika otrzymałam rekompensatę na swoje konto. Po kolejnym tygodniu oczekiwania odesłano mi ten sam, uszkodzony silnik. Zdecydowałam się odesłać produkt ponieważ już za pierwszym razem mechanik stwierdził, iż nie nadają się on ani do montażu ani do regeneracji przez nich. Szef powiedział, że mieliśmy otrzymać inny silnik ale zaszła pomyłka i produkt trafił do innego klienta. Sprzedający odesłał mi pieniądze odejmując kwotę rekompensaty. Próbowałam się dogadać ale szef firmy nawet nie chciał do mnie oddzwonić. Powiadomiłam go, że rozpoczynam dyskusję na Allegro. Przedstawiłam swoją sytuację oraz wystawiłam negatywny komentarz. Właściciel tej firmy, w odpowiedziach na mój opis sytuacji zaczął kłamać, że odesłaliśmy silnik dwukrotnie ponieważ „nie spodobał się mojemu mechanikowi” oraz że zdecydowałam się na remont własnego silnika (mój silnik nadaje się na złom, dlatego kupiłam nowy). Zaznaczył, że go szantażuję i próbuję wyłudzić pieniądze i zgłosi sprawę do sądu. Niestety, dopiero po fakcie przeczytałam opinie o firmie na innych serwisach i już wiem, że oszukał też inne osoby. Na ten moment przez całą sytuację jestem miesiąc czasu w plecy oraz straciłam 1000 zł za montaż tego silnika. Czy warto szarpać się z takim przypadkiem? Czy lepiej odpuścić?Od razu zaznaczam, że nigdy nie miałam takiej sytuacji i po raz pierwszy zdecydowałam się na dyskusję w serwisie Allegro.
@olimpior bardzo dobrze odpisałaś w dyskusji - masz prawo założyć dyskusję i ocenić transakcję według swojego uznania, a celem dyskusji nie jest szantaż tylko wyjaśnienie problemu transakcyjnego. Po 24h od założenia dyskusji (czyli za niecałą godzinę) będziesz mogła poprosić o pomoc pracownika Allegro, bardzo proszę skorzystaj z tej opcji.
Pomożemy Ci rozwiązać tą sprawę 🙂
@olimpior Niczego nie odpuszczaj i komentarz także musi być odpowiedni do przebiegu transakcji, masz dyskusję, masz POK.
jaka była treść twojej reklamacji do sprzedawcy?
co chciałaś uzyskać?
bo to nie wynika z Twojego tesktu
Reklamowałaś towar, więc otrzymałaś za niego zwrot
Sprzedający odesłał mi pieniądze odejmując kwotę rekompensaty.
Jeżeli twoim roszczeniem była wymiana silnika na sprawny
to sprzedawca postąpił prawidłowo (rekompensata z pok)
Podstawą reklamacji był fakt, że silnik był cały w rdzy. Nie dało się go uruchomić i ewidentne nie był to silnik z przebiegiem 40000 km. Wyglądał jakby był wyciągnięty z auta po powodzi. Dogadałam się z szefem, że odda mi pieniądze za montaż tego silnika. Zostały mi przelane pieniądze za montaż a w tym czasie szef miał wysłać mi inny silnik, z przebiegiem o 10000 km mniejszym. Ostatecznie wysłał mi ten sam silnik, oczyszczony z rdzy. Gdy do niego zadzwoniłam, szef stwierdził, że zaszła pomyłka i miałam dostać inny silnik. Musiałam go zwrócić. jak oddałam silnik to oddał mi pieniądze odliczając kwotę rekompensaty za przełożenie silnika.
I bardzo przepraszam ale to moja pierwsza dyskusja i nie wiem o co chodzi z POK.