Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zamówiłem hulajnogę, prawie rok temu, niestety się zepsuła od 2 miesięcy bez skutecznie próbuje się skontaktowac ze sprzedawcą, ale milczy.
Co robić? -
Jest to Niemiecka hulajnoga VIRON - ciężko też znaleść mi jakiś serwis w Polsce.
Co moge zrobić z tym tematem?
@syseek Złóż reklamację z tytułu rękojmi . Rękojmia obejmuje także osoby prywatne, o ile nie wykluczyły jej na swojej aukcji.
Podstawa prawna art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego.
@syseek Wyślij sprzedawcy mailem pismo reklamacyjne na podstawie rękojmi, zapytaj o adres do odesłania towaru. Zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów pod odesłaniu, także kosztu odesłania. Sprzedawca odpowiada za towar z rękojmi przez 2 lata, nie powołuj się na żadne gwarancje, tylko na rękojmię. Jeśli sprzedawca nie zareaguje na reklamację w ciągu 14 dni, będzie ona z mocy prawa uznana za zasadną. Poproś wtedy o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Sprzedawca otrzyma stosowny komunikat i odezwie się do Ciebie w sprawie reklamacji.
@syseek wysłaliśmy ostrzeżenie do sprzedającego, ale nie musi to skutkować kontaktem z jego strony. W tej sytuacji powinieneś odstąpić od umowy zgodnie z procedurą reklamacyjną, którą otrzymałeś w formie załącznika do e-maila informującego o zawarciu umowy. Jeżeli odeślesz przedmiot na adres wskazany jako adres do reklamacji i sprzedający nie wyjaśni sprawy - będziesz mógł skorzystać z rekompensaty z Programu Ochrony Kupujących, koniecznie zachowaj proszę potwierdzenie odesłania.