Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem w trakcie zakupu sprzętu na raty PayU w Alior Bank. Wszystko szło jak powinno, aż do momentu wysłania 1 zł w celu weryfikacji danych (za pomocą PayByLink). Po jakimś czasie kręcącego się kółeczka wyskoczyło mi coś takiego:
Dziękujemy za zatwierdzenie Umowy.
Jesteś w procesie weryfikacji tożsamości poprzez przelew PBL.
Postępuj zgodnie z informacjami zawartymi w wiadomości e-mail.
Pod przyciskiem znajdziesz dane do ewentualnego wykonania / ponowienia przelewu ELIXIR. Jeżeli przelew weryfikacyjny nie został jeszcze przez Ciebie wykonany lub jego wykonanie zakończyło się niepowodzeniem - spróbuj ponownie.
(PayByLink - przelew natychmiastowy, ELIXIR - przelew tradycyjny (1-3 dni))
---
Niestety na maila nic nie przyszło, a jedyny przycisk jaki mam to "Zmień sposób weryfikacji" na przelew tradycyjny. I tak czekam już 45 minut. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
@xDzienny Cześć. 🙂 Widzę, że raty zostały przyznane. Poczekaj proszę jeszcze chwilę na wiadomość mejlową - jeśli nie przyjdzie do jutra, to koniecznie daj mi znać i zgłoszę tę sytuację. Koniecznie sprawdź folder SPAM.
Zakup sprawdzisz tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione 🙂
Przed chwilką przyszło. Pospieszyłem się z wiadomością o 10 minut. 😅 Dzięki.
Dzień dobry, podłączam się do tematu, bo u mnie to samo, ale trwa już prawie 2 h; też poczekam do jutra, ale tylko zaznaczam, że jakiś problem nadal występuje 🤔
Problem rozwiązany po stronie banku, moi drodzy: podczas wszystkich etapów składania wniosku należy podawać ten sam adres e-mail którego używamy do kontaktów z bankiem. Po zmianie na weryfikację ELIXIR najpierw dostałem powiadomienie o niezgodności danych, a dosłownie paręnaście sekund po tym wniosek przeszedł razem z informacją z banku o aktualizacji danych - chyba ktoś przeklikał coś ręcznie?
W każdym razie mam nadzieję, że ta informacja pomoże Allegrowiczom w podobnej sytuacji.
Witam, mam ten sam problem. Od wczoraj próbuje potwierdzić tożsamość. Wysłałam 4 przelewy i dziś dostałam wiadomość SMS, że nadal nie ma potwierdzenia i należy wykonać przelew. Wszystkie dane są identyczne w umowie jak i w banku. Czy coś da się z tym zrobić?
@Client:101396525 Cześć, prześlij nam potwierdzenie przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Sprawdzimy, co się dzieje.
Też mam problem z weryfikacją już 2 dni czekam 😥