anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z weryfikacją podczas zakupu na raty

Idź do rozwiązania
xDzienny
#2 Obserwator#

Jestem w trakcie zakupu sprzętu na raty PayU w Alior Bank. Wszystko szło jak powinno, aż do momentu wysłania 1 zł w celu weryfikacji danych (za pomocą PayByLink). Po jakimś czasie kręcącego się kółeczka wyskoczyło mi coś takiego:

Dziękujemy za zatwierdzenie Umowy.

Jesteś w procesie weryfikacji tożsamości poprzez przelew PBL.

Postępuj zgodnie z informacjami zawartymi w wiadomości e-mail.

Pod przyciskiem znajdziesz dane do ewentualnego wykonania / ponowienia przelewu ELIXIR. Jeżeli przelew weryfikacyjny nie został jeszcze przez Ciebie wykonany lub jego wykonanie zakończyło się niepowodzeniem - spróbuj ponownie.

(PayByLink - przelew natychmiastowy, ELIXIR - przelew tradycyjny (1-3 dni))

 

---

 

Niestety na maila nic nie przyszło, a jedyny przycisk jaki mam to "Zmień sposób weryfikacji" na przelew tradycyjny. I tak czekam już 45 minut. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@xDzienny Cześć. 🙂 Widzę, że raty zostały przyznane. Poczekaj proszę jeszcze chwilę na wiadomość mejlową - jeśli nie przyjdzie do jutra, to koniecznie daj mi znać i zgłoszę tę sytuację. Koniecznie sprawdź folder SPAM. 

Zakup sprawdzisz tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
xDzienny
#2 Obserwator#

Przed chwilką przyszło. Pospieszyłem się z wiadomością o 10 minut. 😅 Dzięki.

oznacz moderatorów
Client:105006783
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, podłączam się do tematu, bo u mnie to samo, ale trwa już prawie 2 h; też poczekam do jutra, ale tylko zaznaczam, że jakiś problem nadal występuje 🤔

oznacz moderatorów
Client:105006783
#7 Wielbiciel#

Problem rozwiązany po stronie banku, moi drodzy: podczas wszystkich etapów składania wniosku należy podawać ten sam adres e-mail którego używamy do kontaktów z bankiem. Po zmianie na weryfikację ELIXIR najpierw dostałem powiadomienie o niezgodności danych, a dosłownie paręnaście sekund po tym wniosek przeszedł razem z informacją z banku o aktualizacji danych - chyba ktoś przeklikał coś ręcznie?

W każdym razie mam nadzieję, że ta informacja pomoże Allegrowiczom w podobnej sytuacji.

oznacz moderatorów