Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego jak chce złożyć wniosek rekompensaty jeśli nacisnę złóż wniosek nic się nie dzieje tylko trochę zakręci i koniec
Wyczyść przeglądarkę a jak nic nie da to pytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
Może to znak że jeszcze nie czas . Co jest powodem takiej decyzji że wybierasz ostateczne rozwiązanie ,czyli POK?
Sprzedawca twierdzy ze uszkodzona przesyłka to nie ich wina
@Client:93084822 Zakładasz dwa wątki,😁 Najpierw otwórz dyskusję i tam sobie ze sprzedającym wyjaśnicie a jak nie dojdziecie do porozumienia to zamkniesz dyskusję jako nierozwiązana i wówczas złożysz wniosek do POK.
Taka dyskusje już miałam nic nie dało. Olałam ją i sam od siebie włączyło się ze rozwiazane
@Client:93084822 A nie olewa się, po to jest żeby wszystko wyjaśnić, po 30 dniach Allegro zamyka jako rozwiązaną, teraz napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Sprzedawca twierdzy ze uszkodzona przesyłka nie jest ich wina
Sprzedający twierdzi że uszkodzona przesyłka nie jest z jego winy
Gdzie kupiłeś, od prywatnego sprzedającego czy firmy?
Firma
@Client:93084822 To wówczas sprzedający odpowiada do chwili odbioru. Najpierw otwórz dyskusję i tam sobie ze sprzedającym wyjaśnicie a jak nie dojdziecie do porozumienia to zamkniesz dyskusję jako nierozwiązana i wówczas złożysz wniosek do POK.
Zapewne sprzedawca pakując był pewien że towar jest nieuszkodzony .Usterka mogła powstać w transporcie (tu odpowiada za nią sprzedawca ) i to on składa reklamację lub uszkodzenie powstało podczas użytkowania (za to sprzedawcy winić nie można). Powinieneś złożyć reklamację ,odesłać uszkodzony przedmiot a sprzedawca powinien go naprawić lub wysłać drugi ale taki jak był w aukcji. Reklamację rozpatruje sprzedawca.