Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Miał ktoś podobny problem jak w tytule tematu? Chcę dokonać swojego pierwszego zwrotu, ale paczkomat nie przyjmuje mi wygenerowanego kodu zwrotu (który dostałem również na maila i smsem). Z tym że w instrukcji na Allegro napisano że po wybraniu opcji "nadaj paczkę" na ekranie powinna być też opcja "mam kod zwrotu" - tymczasem paczkomat koło mnie nie ma takiej opcji i po wybraniu "nadaj paczkę" od razu przekierowuje mnie do pola wpisywania kodu. Oczywiście kodu nie przyjmuje. Co mam zrobić?
A nie minęło 14 dni od wygenerowania kodu, dzwoń na infolinię InPostu
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)
Czasu na pewno nie przekroczyłem, kod wygenerowano 3 dni temu (14.04)
Ale dzięki wielkie za namiary na infolinię. Spróbuję jeszcze z innym paczkomatem, a jak nie wyjdzie będę dzwonić. Być może coś robię źle, ale z tego co rozumiem do nadania paczki potrzebuję tylko tego kodu - 10 cyfr po wklepaniu których powinna otworzyć się któraś ze skrytek paczkomatu.
Ok, temat do zamknięcia. Przy drugim paczkomacie nie było żadnych problemów, także wychodzi na to że nie każdy paczkomat ma opcję odsyłania zwrotu. Dzięki i pozdrawiam
Może był zapchany 🙂 i nie było wolnych skrytek 😞