anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wprowadzeniem do paczkomatu wygenerowanego kodu zwrotu.

bartekplock
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie,

Miał ktoś podobny problem jak w tytule tematu? Chcę dokonać swojego pierwszego zwrotu, ale paczkomat nie przyjmuje mi wygenerowanego kodu zwrotu (który dostałem również na maila i smsem). Z tym że w instrukcji na Allegro napisano że po wybraniu opcji "nadaj paczkę" na ekranie powinna być też opcja "mam kod zwrotu" - tymczasem paczkomat koło mnie nie ma takiej opcji i po wybraniu "nadaj paczkę" od razu przekierowuje mnie do pola wpisywania kodu. Oczywiście kodu nie przyjmuje. Co mam zrobić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

A nie minęło 14 dni od wygenerowania kodu, dzwoń na infolinię InPostu 

 722 444 000 

746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)

________
Κώστας
oznacz moderatorów

bartekplock
#7 Wielbiciel#

Czasu na pewno nie przekroczyłem, kod wygenerowano 3 dni temu (14.04)

Ale dzięki wielkie za namiary na infolinię. Spróbuję jeszcze z innym paczkomatem, a jak nie wyjdzie będę dzwonić. Być może coś robię źle, ale z tego co rozumiem do nadania paczki potrzebuję tylko tego kodu - 10 cyfr po wklepaniu których powinna otworzyć się któraś ze skrytek paczkomatu.

oznacz moderatorów

bartekplock
#7 Wielbiciel#

Ok, temat do zamknięcia. Przy drugim paczkomacie nie było żadnych problemów, także wychodzi na to że nie każdy paczkomat ma opcję odsyłania zwrotu. Dzięki i pozdrawiam

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Może był zapchany 🙂 i nie było wolnych skrytek 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów