Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam konto od bardzo dawna, ale nagle pojawił sie problem przy kupowaniu z pozycji windowsa (dotyczy wszystkich przeglądarek)
Otóż po zakupie, nie mogę wybrać formy płatności, bo w ogóle się nie wyświetla, i dlatego nie mogę dokończyc zakupów.
Nie mogę tez niczego dodać do koszyka.
Jak to rozwiązać?
@metronomuskarol Zmień urządzenie, spróbuj na innym komputerze, u mnie działa.
@metronomuskarol To już nie pierwszy taki temat dzisiaj, więc może allegro ma jakieś problemy techniczne dotykające części użytkowników.
PS Z której wersji windowsa korzystasz?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@metronomuskarol, czy po zmianie urządzenia, przeglądarki i wyczyszczenia plików cookies Twój problem nadal występuje? Również informacja, o którą pyta @Knowhere jest istotna: jaki to rodzaj Windowsa?