Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
reklamacja jest od kilku dni u sprzedającego a u mnie nadal brak środków na koncie, dodam że numer konta musi być poprawny ponieważ sprawdzałem kilka razy dokładnie czy sie zgadza. Nie widze opcji czatu z allegro czy czegoś podobnego.
@Client:74554571 Jeżeli była reklamacja to sprzedający ma 14 dni na obejrzenie reklamowanego przedmiotu i ustosunkowanie się. Więc spokojnie, na wszystko przyjdzie pora
Reklamacja nie musi oznaczać zwrotu środków, sprzedający ma 14dni od chwili zgłoszenia na uznanie albo odrzucenie reklamacji.
@Client:74554571 jeżeli chodzi o zamówienie nr b6da31d1-29d1-11ed-8a38-a3a97fcfb9f6 to sprzedający nie zwrócił jeszcze wpłaty. Sprzedający ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszonej reklamacji. Dodam, że kiedy sprzedający zakceptuje Twoje roszczenia, ma obowiązek pokrycia wszelkich kosztów, które poniosłeś (czyli również kosztów przesyłki). Gdy jednak je odrzuci, powinien odesłać Ci towar. Masz wtedy możliwość dochodzenia swoich racji na drodze sądowej.
hmm minęły 2 tygodnie i odzewu od sprzedającego oraz środków na koncie brak
Możesz to otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:74554571 dziękuję za informację, wyjaśniam to! Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@Client:74554571 wracam z odpowiedzią, złóż proszę wniosek o rekompensatę z Allegro Protect. Zwrócimy Ci wpłatę 🙂