anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem ze skorzystaniem z Programu Ochrony Kupujących

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:79463685
#8 Zapaleniec#

Zakupiłem przedmiot, niezwłocznie wpłaciłem pieniądze osoba sprzedająca była przy komputerze niestety z niewyjasnionych powodow przesunela przekazanie towaru na dzien nastepny, nastepnego dnia dostalem wiadomosc ze nie ma mozliwosci przekazania i w ciagu kilku dni zwroci pieniadze. Wczoraj minelo 2 tyg nie dostalem ani zwrotu pieniedzy ani zakupionego towaru.
Sprzedajacy mimo prosb o ustalenie konkretnego terminu stale go odwleka, posiadam screeny rozmow dowodow w sprawie itd.

 

proboje skorzystac z pok, wczoraj dopiero minely 14 dni zebym mogl go zlozyc i wyskakuje nie udalo sie zlozy wniosku. sprobuj ponownie po-zniej

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:79463685 Kiedy otworzyłeś dyskusje?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Client:79463685
#8 Zapaleniec#

spór był już utworzony wczesniej nic to nie dalo

oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:79463685 Odśwież stronę i spróbuj ponownie złożyć wniosek. Płatność była dokonana przez allegro finanse? został anulowany przez Ciebie zakup?

Kto zakończył wcześniej dyskusje? bo kończy się jak sprawa zostaje rozwiązana.zobacz czy nie masz kasy w zakładce

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
Client:79463685
#8 Zapaleniec#

odswiezylem nic to nie dalo. jak zakupilem to przekierowalo mnie na jakas strone gdzei zaznaczylem ze przez moj bank wiec nie wiem czy to podlega pod allegro finanse czy przelew zewnetrzny

oznacz moderatorów
Client:79463685
#8 Zapaleniec#

mam rowniez otwarta dyskusje w ktorej allegro prosilo zebym dal znac po 24h jak nic w sprawie nie ruszy ale zamknalem karte i nie wiem jak do tego wrocic

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek - wtedy powinno się dać złożyć.

https://allegro.pl/dyskusje/kupujacy

oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:79463685 Kasa powinna Ci wrócić na konto z którego była zapłata, sprawdzałeś właściwe konto?

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
Client:79463685
#8 Zapaleniec#

nie wrocila kasa, udalo mnie sie skorzystac z pok, musialem wypelnic dane

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:79463685 Zapytaj Allegro, jak masz złożyć wniosek; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158 Najszybszy jest czat.

oznacz moderatorów