Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jak poradzić z następującą sprawą?
Zakupiłem towar za kwotę ponad tysiąca złotych, który nie został dostarczony. Na aukcji wybrałem dostawę do punktu odbioru. Sprzedający bez żadnej konsultacji zmienił formę dostawy na dostawę na adres, pod którym ciężko jest zastać kogokolwiek. Twierdzi że przesyłka została dostarczona prawidłowo jednak ja towaru nie otrzymałem. Schenker reklamację odrzucił. Allegro odmawia zwrotu w ramach Protect. Na rozprawy cywilne nie mam czasu ani pieniędzy, z resztą dojazd do sądu właściwego dla siedziby przewoźnika wyniósłby mnie prawie tyle co wartość zamówionego towaru.
Ale na jakiej podstawie bez konsultacji z Tobą sprzedawca zmienił warunki umowy? I jak Allegro ustosunkowało swoją decyzje odnośnie allegro protect oraz w dyskusji?
Sprzedający twierdzi że wybrany na aukcji kurier nie jest w stanie dostarczyć tak dużej przesyłki, mimo że w samej aukcji taka możliwość wyboru była.
Allegro przerzuca odpowiedzialność na przewoźnika, ponieważ przesyłka została zarejestrowana w systemie, i rzekomo gdzieś dostarczona, mimo iż na allegro nadal widnieje 'oczekuje na nadanie'.
Początkowo w dyskusji Allegro ponaglało sprzedającego celem wyjaśnienia. W tej chwili reklamacja u przewoźnika odrzucona, sprzedający 'nie ma podstaw do zweryfikowana losów przesyłki' i umywa się od odpowiedzialności, a Allegro podtrzymuje stanowiska sprzedającego i przewoźnika.
@PiotreckxDD Udaj się do lokalnego rzecznika praw konsumenta po poradę - https://uokik.gov.pl/rzecznicy-konsumentow
Wiem że pozostało mi jedynie założyć sprawę cywilną, całą resztę możliwości już wykorzystałem. A co do włóczenia się po sądach to już w pierwszym poście pisałem...
Dlatego właśnie udaj się po poradę do rzecznika praw konsumenta i skontaktuj się też z UOKIK i zobacz co Ci powiedzą.
Informacja uzyskana telefonicznie od rzecznika praw konsumenta:
'Jeśli koszta związane z prowadzoną sprawą nie przewyższą wartości produktu to można założyć sprawę cywilną'