Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni kupujący , czy zgadzacie się z pozycją najwyższej jakości zamówionego zakupu, szanowania, dbałości i staranności w zrealizowaniu zamówienia dla kupującego jak najstaranniej i najszybciej..... ?
Kupujący w relacji lekceważania przez sprzedawców z praktyką w sprzedaży. Handel i doświadczenie przeciw kupującemu. POCZUCIE PEWNOŚCI i BEZKARNOŚCI to ich sposób na kupującego .
Mają gdzieś potrzebę, oczekiwanie, zadowolenie kupującego. Nie liczą się z relacją życiową kupującego, który dokonuje zakupu w jakim planie swoich potrzeb.
Sklep [edycja] Sprzedał mi gitarę z WADAMI. Niedomalowana część gitary, zacieki i nierówności w części drewnianej gryfu. Po zgłoszeniu sytuacji , lekceważący i milczący stosunek do obniżenia ceny po zakupie. Drwina i tupet w dyskusji i propozycja zwrotu z mozliwością zakupu innej gitary z wyższej półki, bez przeprosin i propozycji zadośćuczynienia. Pomoc allegro coś zrewolucjonizowała i dotyczy się spór o rozwiazanie relacji .... TAKIEGO OCZEKUJEMY MY KUPUJĄCY TRAKTOWANIA i NIEPEWNOŚCI KUPOWANIA ? ....Poproszę o wypowiedź na ten temat...... Pozdrawiam
Do i komentarz do wpisu
Co za dziwny wątek. Czuję niepokój jak go czytam
Nie wiem jakie kryteria handlu są stosowane i akceptowane. Jednak jak ktoś zamawia i płaci to powinien otrzymać zgodnie z opisem sklepu towar bez wad.
Sklep akceptuje zgłoszenie wadliwego towaru z opisem udokumentowanym zdjęciami.
Jaki ruch ? , oczywisty !.... Powinien robić wszystko, aby wywiązać się z umowy sprzedaży.
Świadomie wysła gitarę z WADAMI, wyjaśniło się to w dyskusji zgłoszenia szkody mojej jako kupującego.
2021-02-07 JAKI MAMY STAN , SPRZEDAWCA NIC WŁAŚCIWIE NIE ZROBIŁ ZE SWOJEJ WOLI i NIE MA STANOWISKA CO DALEJ ....
Kaliope_Brzeg CHCESZ ZAMAWIAJ BÓBLE I PŁAĆ . WYSTAWIAJ OPINIE ZA TO POZYTYWNE I DZIW SIĘ O CO CHODZI, pełen obaw 🙂
@Client:80007735 wiesz dlaczego w prawie konsumenckim znalazł się zapis o 14 dniach na zwrot towaru zakupionego przez internet? Chyba nie wiesz. Właśnie dlatego, żebyś mógł bezproblemowo dokonać zwrotu zakupu, który nie jest taki, jak oczekiwałeś.
Do uEdka:
Chyba lubisz kupować , płacić, odbierać z wadami, wystawiać opinie pozytywne, nie reagować i reklamacje odsyłać też za to płacąć i taki tylko handel.... Nie poradzę, ale powodzenia. Jedank gdy to będzie ważne zamówienie dla ważnego celu , co wtedy....
@Client:80007735 Tak z ciekawości, bo widzę że używasz jakiegoś translatora, z jakiego kraju jesteś.
Czy problemem jest koszt przesyłki?
akcesoria-net-pl polonista ? .... 🙂 . Jak odpisać ?, Zastanawiam się i może założę sklep allegro. Będę sprzedawał same bóble. ZAPRASZAM akcesoria-net-pl WTEDY NAZAKUPY I WYSTAWIANIE SAMYCH POZYTYWNYCH OPINII PO ZAPŁACIE....
pinsplash PAMIĘTAJ RÓWNIEŻ ŻE SEN MA SWOJE PRAWA .....
@Client:80007735 "Zastanawiam się i może założę sklep allegro. Będę sprzedawał same bóble." - wieżę ci na słowo😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@akcesoria-net-pl chyba z Marsa, żaden translator nie wali takich błędów ortograficznych. Widzisz, że on nie chce żadnej pomocy, a wkleja cały czas to samo.
Komentarz do @akcesoria-net-pl /kopia poniżej mojego komentarz/
Wklejanie tak, czasem odpowiedź krytykujących można skwitować tylko tak, bo cóż można innego jeśli ....Tekst wklejony jednak dotyczy meritum, jak w poczatkowym zapisie tekstu w tej dyskusji.
Natomiast co do błędów , zauważyłem że jak Publikuje się odpowiedź, tekst zatwierdza się z błędami treści. Odnośnie ortografii , kontroluję i ta DYSKREDYTACJA , to jak może jesteś SPRZEDAWCĄ ?- WTEDY ROZUMIEM .
@akcesoria-net-pl chyba z Marsa, żaden translator nie wali takich błędów ortograficznych. Widzisz, że on nie chce żadnej pomocy, a wkleja cały czas to samo.
Odpowiedź do tekstu poniżej:
Problem to jest z zamówieniem. Otrzymany z WADAMI i SKLEP ZROBIŁ TO ŚWIADOMIE /wyjaśnia to odpowiedź ze sklepu w uruchomionej dyskursji/.
Odnośnie kosztów : nie wiem jak to wszyscy widzą. Zamawiasz gitarę i płacisz. Oczekujesz zgodnie z ofertą sklepu dobrego produktu. Masz reklamację i masz na własny koszt odesłać zamówienie /oferta sklepu/.
Czego tu nie można pojąć, jak czytam inne teksty w tej dyskusji. Może jeszcze sklep powinien otrzymać darowiznę /wartość zakupu i odstąpienie od jej zwrotu /. BO TAKI SUPER SKLEP.......
@Client:80007735 Tak z ciekawości, bo widzę że używasz jakiegoś translatora, z jakiego kraju jesteś.
Czy problemem jest koszt przesyłki?
Do komentarza o publicznej wiadomości ....
BEZKARNOŚĆ TO ANONIMOWOŚĆ. W KRL pewnie bardziej ten tok wnioskowania jest właściwy. Handel transparentny, dane firm w KRS nie są danymi wrażliwymi.... Nick to nie wrażliwy aspekt działaności .....
@Client:80007735Jeżeli nie pasuje zwróć, nie żądaj obniżenia ceny. Możesz także złożyć reklamację.
OK. TAK SIĘ DZIEJE I DO TEGO ZMIERZA.
Dyskusja i opis relacji to PRAWA KUPUJĄCYCH.
DOWOLNOŚĆ RUBTA JAK CHCETA. SPRZEDAŻ Z WADAMI. WYSYŁKA PO ZAPŁACIE. NIE O TO CHODZI, TYM BARDZIEJ PO ŚWIADOMYM PAKOWANIU Z WADĄ.
Zakupy powinny być PEWNE i KOŃCZYĆ SIĘ SATYSFAKCJĄ PO. MOJA RELACJA JEST PROSTA.
Jeśli będzie dotyczyła skomplikowanemu zakupowi to NIE O TO CHODZI W SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ. Wpływ kupujących powien być STANOWCZY ..... Kupujacy płacą i walczą o zwroty, nie sprzedający z zasady....
Tak się dzieje. Tylko nie kupuje się z WADAMI i dla reklamacji, zwrotów itd. Towar był świadomie wysłany z WADAMI , to jest potwierdzone.....
Lepiej zwrócić gitarę niż ją zawracać na forum 😉
Chociaż ładnie gra?
Muzycznie to pudło rezonuje w przyzwoitych akordach .....
Chociaż przysłane pudło było rozstrojone, to zagrało w rezonansie 🙂 .....