Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Kupiłam u sprzedawcy stara gazetę. Nagle po zakupie dostalam informacje, ze jest uszkodzony (przedtem prowadziłam rozmowę ze sprzedawca o kosztach wysylki i nie było o tym ani slowa). Żadnych wyjaśnień i ze anulowal moja platnosc. Czy powinnam dostać potwierdzenie na mail od allegro, że niedługo dostanę zwrot czy czekać po prostu 3 dni robocze i sprawdzać konto?
Poza tym czy w taki sposób sprzedawca ma prawo anulować zakup? Jestem przekonana ze to nieprawda i po prostu dogadał się z kimś innym na innym portalu aukcyjnym.
Sprzedawca powinien się wywiązać z transakcji ,chyba że ma powody i dowody na to że towar został zniszczony lub skradziony .Niech ci prześle fotki zniszczeń i zdecydujecie co dalej robić .Pamiętaj że to ty oceniasz jego i transakcję.
@lady_veronicah Jeśli sprzedawca oddał pieniądze, powinnaś otrzymać e-mail od Allegro o zwrocie wpłaty. Jeśli takiego maila nie było, wpłata nie została zwrócona.
Sprzedawca nie ma prawa anulować zakupu, została zawarta prawnie wiążąca umowa. Możesz domagać się wysyłki towaru. Jeśli masz problem ze zwrotem wpłaty lub chcesz otrzymać towar, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Możesz też otworzyć Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poprosić w niej o pomoc Allegro.
Regulamin przewiduje sporadycznie odstąpienie od transakcji ale tylko w kradzieży lub zniszczenia ale trzeba mieć na to jakieś dowody .
Bardzo dziękuję za szybkie odpowiedzi.
Otworzyłam dyskusję ze sprzedawca jako spór. Domagalam się zdjęć stanu przedmiotu. Wysłała jakis mail że zwrot payu jest w trakcie (ja dalej nie mam nic na mailu) i podała tam powod, że towar niedostępny. Czyli tak jak przewidywałam, dogadala się z kimś innym mi sciemnila że towar uszkodzony a allegro sciemnila że nie ma go na stanie... no nic oby pieniądze dotarły. Nie chcę mi się użerać z takim sprzedawca...
Umowa to umowa. Powinna wiązać jednakowo obie strony.
Po co jest opcja przy zwrocie "towar niedostępny"
Rozumiem, że odpowiada w takim przypadku sprzedawca, ale konsekwencją jest negatywna ocena sprzedaży i kropka.