Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Wygralem w licytacji koszulke. Mieszkam w USA. Wybrałem opcje wysyłki do mojego kraju. Pokazuje sie informacja ze sprzedajacy nie wysyla do twojego kraju. I przez to nie moge zaplacic za koszulke. Sprzedajacy napisal mi zebym zmienil forme dostawy. I tu jest problem nie wiem jak to mam zmienic. Nigdzie nie moge znaleść tej opcji.
@Client:104139209 Rozpocząłeś płatność?
Wejdź w zakładkę Moje zakupy, anuluj rozpoczętą płatność, a następnie kliknij Ponów płatność - będziesz wtedy mógł zmienić formę dostawy.
Jeśli nie rozpoczynałeś płatności, w zakładce Moje zakupy zaznacz po lewej stronie kupiony przedmiot i na samym dole kliknij Opłać.
Nie rozpocząłem jeszcze płatności. A nigdzie dalej nie widze jak zmienic opcje dostawy. Załączam screena.
@Client:104139209 anuluj płatność i ponów zmieniając adres dostawy, z reguły trzeba poczekać z 15 minut żeby pojawiła się opcja anulowania.
JA chce zmienic inna opcje dostawy. Jeszcze nie dokonałem platności bo mi nie pozwala informacja ze sprzedajacy nie dostarcza do mojego kraju. Zalaczam screena.
Jeżeli nie ma tej opcji w metodach dostawy więc nic nie zrobisz, sprzedający musi udostępniać wysyłkę zagraniczną. Obrazka nie widzimy, musi zatwierdzić moderator.
@Client:104139209 zmień adres dostawy na polski inaczej nie przejdzie bo sprzedawca nie wysyła za granicę USA