anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zmiana formy dostawy

Client:104139209
#1 Nowicjusz#

Witam

Wygralem w licytacji koszulke. Mieszkam w USA.  Wybrałem opcje wysyłki do mojego kraju. Pokazuje sie informacja ze sprzedajacy nie wysyla do twojego kraju. I przez to nie moge zaplacic za koszulke. Sprzedajacy napisal mi zebym zmienil forme dostawy. I tu jest problem nie wiem jak to mam zmienic. Nigdzie nie moge znaleść tej opcji.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:104139209 Rozpocząłeś płatność?

Wejdź w zakładkę Moje zakupy, anuluj rozpoczętą płatność, a następnie kliknij Ponów płatność - będziesz wtedy mógł zmienić formę dostawy.

Jeśli nie rozpoczynałeś płatności, w zakładce Moje zakupy zaznacz po lewej stronie kupiony przedmiot i na samym dole kliknij Opłać. 

oznacz moderatorów

Client:104139209
#1 Nowicjusz#

Nie rozpocząłem jeszcze płatności. A nigdzie dalej nie widze jak zmienic opcje dostawy. Załączam screena. 

Screenshot_20220204-090223_Chrome.jpg

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:104139209 anuluj płatność i ponów zmieniając adres dostawy, z reguły trzeba poczekać z 15 minut żeby pojawiła się opcja anulowania.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:104139209
#1 Nowicjusz#

JA chce zmienic inna opcje dostawy. Jeszcze nie dokonałem platności bo mi nie pozwala informacja  ze sprzedajacy nie dostarcza do mojego kraju. Zalaczam screena. 

Screenshot_20220204-090223_Chrome.jpg

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli nie ma tej opcji w metodach dostawy więc nic nie zrobisz, sprzedający musi udostępniać wysyłkę zagraniczną. Obrazka nie widzimy, musi zatwierdzić moderator.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:104139209 zmień adres dostawy na polski inaczej nie przejdzie bo sprzedawca nie wysyła za granicę USA

________
Κώστας
oznacz moderatorów