Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam taką sprawę. 1-go czerwca kupiłem od firmy słuchawki, które od razu oplaciłem. Na drugi dzień do mnie zatelefonowali i poinformowali o tym, że przedmiotu nie ma na stanie, z prośbą o anulowanie zakupu, co też uczyniłem. Obiecali zwrot kosztów. Niemniej do tej pory nie otrzymałem zwrotu. Na allegro jest informacja, że powinni to uczynić w przeciągu dwóch dni roboczych. Sprzedający nie odpisuje na maila, nie odbiera też telefonu. Nie mogę założyć dyskusji, gdyż anulowałem zakup. Co mam teraz zrobić? Pozdrawiam.
Tzn? Mam się skontaktować z podanymi moderatorami?
@crossdressphyxia nie , zaczakaj sami się włączą do postu i pomogą .
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ,,choćcie ...choćcie mi Was tutaj pooootrzeeeba ,,
@Ziolko39 to było anulowanie na prośbę sprzedawcy .....
@mdrogeria Tak przeczytałem. A przy okazji to chodźcie😊
@Ziolko39 aaaaaaaaa.... cudzysłów widziałeś ???
@mdrogeria Tak widziałem. Ale on nie upoważnia do robienia błedów w cytatach > chyba, że piszesz fonetycznie.😍😆
@crossdressphyxia Informacja od Allegro o dwóch dniach na zwrot to "bubel" Allegro. Sprzedający ma na zwrot 14 dni. Poczekaj na koniec tego terminu i wtedy otwórz dyskusję.
Napisałem wyraźnie, że nie mogę otworzyć dyskusji, ponieważ zakup sam anulowałem. Ale poczekam te 14 dni
@crossdressphyxia Jak minie 14 dni i nie będziesz miał zwrotu to wtedy napisz tutaj > dostaniesz pomoc.
@crossdressphyxia podaj numer zamówienia będzie łatwiej zlokalizować dla moderatorów. Konto bankowe, z którego płaciłeś dobrze sprawdziłeś od dnia zakupu? Kontaktowałeś się ze sprzedającym? Zawsze możesz napisać do allegro
Podaję link do aukcji:
https://allegro.pl/oferta/sluchawki-dokanalowe-jbl-t110-z-mikrofonem-czarne-11830264824
Kontaktowałem się mailowo jak i telefonicznie, zero odzewu, telefon nie odbierany. Konto jak konto, to lombard jest.
@crossdressphyxia , zwrot od Sprzedającego otrzymałeś 2 czerwca. Skontaktowaliśmy się z Tobą mejlowo w tej sprawie. Wysłaliśmy tam potwierdzenie zwrotu od operatora płatności PayU.