Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wygenerowany kod zwrotu z Inpostu, ale paczka nie zmieściła się do skrytki, więc nie została włożona do paczkomatu ale został już nadany numer z Inpostu. Po kilku dniach numer z Inpost został anulowany bo paczka nadal fizycznie nie została wysłana. Paczka zawieziona do paczko punktu Inpost. W puncie Pani nie umiała tej paczki wprowadzić . Na następny dzień znowu paczka zawieziona do punktu i dalej Pani nie umie jej wprowadzić. Pani stwierdziła że powinna być naklejona etykieta, a nie kod zwrotu. Na Allegro pisze, że kod zwrotu będzie ważny jeszcze przez 4 dni. Na infolinii Inpost każą mi kontaktować się z Allegro w tej sprawie. Na Allegro w zakładce "szczegółach zakupu" pisze, że "zwrot nadany" (data i godzina nadania z pierwszego dnia kiedy nie zmieściła się do paczkomatu). Co mam dalej robić ?
@sunagra przesyłkę zwrotną InPost możesz nadać w punkcie, właśnie na kodzie zwrotu. Nie generujemy do nich etykiet, etykietę generuje i nakleja dopiero kurier. Nie wiem co ci doradzić w kwestii problemu z nadaniem, wygląda na to, że osoba przyjmująca przesyłkę w tym punkcie nie zna procedury jej nadania. To, co mogę zasugerować, to znalezienie innego najbliższego punktu obsługi paczki Inpost. Wystarczy wpisać adres i zaznaczyć punkt POP: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
Nie nadasz tego w punkcie, kod nadania jest jednorazowy i już został wykonany.
OP potrzebuje nowego kodu nadania. Na starym po użyciu w Paczkomacie nie nada już w punkcie.
Anulujcie kod nadania @sunagra i wygenerujcie nowy. Nawet jak przesyłka została anulowana, to zazwyczaj kod nadania drugi raz nie zadziała (nawet jak jest niby wolny). W końcu są one jednorazowe.
Po 1-wsze wynękaj od Allegro nowy kod zwrotu. Ten już nie zadziała.
po 2-gie Pani w punkcie powiedz, żeby kliknęła "SZYBKIE NADANIA" tam się paczki kodem nadaje... przynajmniej tak mi pamieć podpowiada, bo kiedys kobietka dzwoniła aż do kierownika jak pierwszy zwrot do punktu zanosiłam, bo też nie umiała nadać...