anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem pieniędzy na odpowiednie konto

Client:56141340
#2 Obserwator#

Przed świętami dokonałam zamówienia. Paczka nie doszła w ogóle. Po dyskusji zgłosiłam problem z paczką (jak nakazał sprzedający) i w formularzu było pytanie na które konto mają być przelane środki. Wpisałam tam inne konto, niż to z którego dokonywałam zamówienia ponieważ tamto konto było karta ala benefit z firmy, które wygasło wraz z nowym rokiem. Oczywiście pieniędzy nie dostałam na konto z formularza. Napisałam do sprzedającego, że nie dostałam środków na odpowiednie konto i proszę o wysłanie na to, które zaznaczyłam w formularzu. Sprzedawca stwierdził, że to standardowa procedura zwrotu na konto z którego było zamawiane i jakby to już mój problem. Czy jestem w stanie coś zrobić? Dodam, że nie mam jak odzyskać pieniędzy z tamtego konta ponieważ koszty manipulacyjne są wysokie i są równe zwrotowi za produkt.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:56141340 Środki wracają tam skąd wyszły tak jak napisał sprzedający ale jak konto jest aktywne to środki powinny wrócić na konto Allegro i wówczas jak masz przypisany nr, konta do Allegro, pójdzie przelew. Ile czasu minęło?

oznacz moderatorów

Client:56141340
#2 Obserwator#

sytuacja sprzed kilku dni. Czyli co mogę zrobić, aby te środki odzyskać? Konto jest chyba jest aktywne, ale ja nie mam dostępu do niego, a koszt przetransferowania pieniędzy jest równe zwrotowi pieniędzy

oznacz moderatorów