Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed świętami dokonałam zamówienia. Paczka nie doszła w ogóle. Po dyskusji zgłosiłam problem z paczką (jak nakazał sprzedający) i w formularzu było pytanie na które konto mają być przelane środki. Wpisałam tam inne konto, niż to z którego dokonywałam zamówienia ponieważ tamto konto było karta ala benefit z firmy, które wygasło wraz z nowym rokiem. Oczywiście pieniędzy nie dostałam na konto z formularza. Napisałam do sprzedającego, że nie dostałam środków na odpowiednie konto i proszę o wysłanie na to, które zaznaczyłam w formularzu. Sprzedawca stwierdził, że to standardowa procedura zwrotu na konto z którego było zamawiane i jakby to już mój problem. Czy jestem w stanie coś zrobić? Dodam, że nie mam jak odzyskać pieniędzy z tamtego konta ponieważ koszty manipulacyjne są wysokie i są równe zwrotowi za produkt.
@Client:56141340 Środki wracają tam skąd wyszły tak jak napisał sprzedający ale jak konto jest aktywne to środki powinny wrócić na konto Allegro i wówczas jak masz przypisany nr, konta do Allegro, pójdzie przelew. Ile czasu minęło?
sytuacja sprzed kilku dni. Czyli co mogę zrobić, aby te środki odzyskać? Konto jest chyba jest aktywne, ale ja nie mam dostępu do niego, a koszt przetransferowania pieniędzy jest równe zwrotowi pieniędzy