anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem pieniędzy od sprzedawcy po anulowaniu zakupu

-Blake-
#7 Wielbiciel

Dnia 1 gru. 2025 dokonałem zakupu swetra. W aukcji była gwarantowana dostawa do piątku 05.12.2025 (czyli najpóźniej wysyłka w czwartek). Sprzedawca nie wysłał paczki (i dalej utrzymywał się status zapłacone), nie odpowiadał też na pytania. W piątek anulowałem zakup, a dokładniej z niego zrezygnowałem (nie było już opcji anuluj mimo statusu opłacone). Wyskoczyła mi opcja odeślij paczkę ale jej nie wybrałem. Napisałem do sprzedawcy, że rezygnuje z zakupu proszę o zwrot pieniędzy. We wtorek (09.12.25) zmienił się status zwrotu na: " Decyzja o zwrocie Pełen zwrot pieniędzy".  Minęły kolejne 3 dni i pieniędzy nie otrzymałem. Sprzedawca dysponuje moimi pieniędzmi już 12 dzień, nie odpisuje na wiadomości.  Nie mogę zgłosić problemu przez: zgłoś reklamacje lub problem / inne / brak zwrotu wpłaty. Wyskakuję błąd i powiadomienie "sprzedawca zlecił przelew"  ale tego przelewu nie otrzymałem.

Proszę o informację co dalej.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

1971MalKow
#9 Pomysłodawca

Napisać do Allegro o pomoc. 

oznacz moderatorów

-Blake-
#7 Wielbiciel

Jak / gdzie?  

Jak pisałem, pod zakupem / zwrotem nie mogę zgłosić problemu  bo wyskakuję błąd przy takiej próbie.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Powinna tam być opcja pominięcia lub zamknięcia tego komunikatu - nie pamiętam dokładnie. 

PS. Na Allegro nie ma czegoś takiego jak „gwarantowana dostawa do…”. 

To są jedynie przewidywane terminy doręczenia i jest tam taka informacja. 

oznacz moderatorów

1971MalKow
#9 Pomysłodawca

Jak z prognozą pogody, czasem się sprawdzi, a czasem nie 🙂 

oznacz moderatorów

1971MalKow
#9 Pomysłodawca

Pomoc Allegro i tam opisz problem.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@-Blake- googlaj formularz kontaktowy allegro lub przez messengera i tam opisz i zgłoś co trzeba 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@-Blake- sprawdziłam zamówienie i widzę, że sprzedający próbował zlecić zwort, jednak się on nie powiódł. W takim przypadku sprzedający powinien ponowić zwrot pieniędzy lub jeśli pojawia się problem, to skontaktować się bezpośrednio z nami. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów