anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem pieniędzy za zwrócony towar

ya4u
#9 Pomysłodawca#

Ya4u temat został usunięty w niestety złym momencie.

oznacz moderatorów
373 ODPOWIEDZI 373

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@az1rael 

Zapytałem sprzedającego co z kosztami magazynowania, odpisał czy wystawić fv czy pisać do prawnika....

Wysłałem mu potwierdzenie z serwisu to napisał że wyszło 50zl - gra nie warta świeczki.

Pytał czy nagrzewnica działa czy serwis ja naprawił....

Odpowiedziałem tylko że zawiozę ją do gwaranta na sprawdzenie to napisał mniej więcej "ale po co będzie ją pan zawoził na serwis"

Odpisał jeszcze coś że nie chce już marnować mojego i swojego czasu na tą sytuację.

A więc dodałem tylko że ja również nie zamierzam marnować mojego czasu dziękuję pozdrawiam.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@az1rael


@az1rael  napisał(a):

@sl-aw-ek to cię oświecę ja mam nip od 20 lat a nigdy nie prowadziłem działalności gospodarczej musiałem założyć jak rozliczałem czesne na studiach i jak zamawiam na fakturę to jest podany, a zamawiam zawsze bo paragony blakną i jakoś nikt nie wpadł na pomysł mi odmówić zwrotu konsumenckiego. Więc jak zinterpretujesz ten przepis wzgledem mnie? Nie mam w ceidg ani jednego kodu pkd w historii wpisu 


Odpowiem na WSZYSTKIE Twoje pytania ale najpierw musisz podać mi ten przepis który mówi o tym kto ma prawo skorzystać z gwarancji, czekam od wczoraj 🙃

No i oczywiście do tego ten przepis który mówi o tym, że kupujący przedsiębiorca z "właściwymi kodami PKD" jest konsumentem. 

JESTEM CIERPLIWY 😉 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@Monika__L  napisał(a):

 Faktura na stary NIP sugeruje vatowca lub działalność. 


No ja to bym się tak nie galopował, nie zapominajmy o rolnikach którzy nie muszą być VATowcem, nie prowadzą działalności a NIP na fakturze potrzebują 😉 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek masz problemy z czytaniem? To ty prowadzisz działalność i twierdzisz że sprzedawca może sam korzystać z gwarancji na nie swój już sprzedany towar i wysłać go bez zgody kupującego do producenta. Ty mi podaj przepis prawa który zezwala na taki zabieg. Zgłoszenie gwarancyjne jest od kupujacego na dane kupującego i sprzedawca najwyżej pośredniczy w przekazaniu towaru więc wyjaśnij mi jakim cudem sprzedawca wydaje inną decyzję reklamacyjną niż gwarant od którego kupujący ma pełne prawo dowiadywać się co było robione z jego towarem i co zrobił i uzyskał informację że nagrzewnicę naprawiano i jak naprawiano. Od sprzedawcy natomiast uzasadnienie jest że nagrzewnica działa poprawnie i tylko czyszczono dyszę. No słucham podawaj ten przepis kc pozwalający ci na wysyłanie na gwarancje towaru bez zgody kupującego? Co do kodów pkd i interpretacji powtarzał się nie będę dawałem link i wklejalem cały materiał ze strony organizacji zajmującej się poradnictwem prawnym dla małych i mikroprzedsiębiorstw ktoś kto posiada sztab ludzi w tym prawników do takiego poradnictwa z pewnością zna sie na tyle by bronić swoich wywodów odnośnie przepisów w sądzie, a za stan prawny odpowiada sejm i tam zgłaszać pretensje że polskie prawo jest dziurawe jak sito.

oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@az1raelwitam po długiej przerwie.

Dziś zadzwonił do mnie Pan z firmy od której kupiłem nagrzewnice, poruszył kwestię negatywnej opinii i że mogę ją jeszcze raz odesłać do nich i zawiozą ja na serwis i że może jakoś przepchna i załatwia że będzie działać bo niby wymiennik ciepła to koszt połowy urządzenia i dla nich to za dużo by pokryć koszt. Poinformował mnie również że on nie musi wysyłać mi opini od serwisu.

W momencie gdy powiedziałem że "nie dziękuję sam ją dostarczę i że straciłem do nich zaufanie" wkurzył sie i że mam se radzić sam.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ya4u zad zabolał o nega sprzedaż siadła a na zmianę masz 90 dni od zakupu czyli za niedługo nic z tym nie da się zrobić

oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@az1rael 

Byłem na serwisie otrzymałem kosztorys naprawy, złożyłem wniosek do ap wraz z kosztorysem, dostałem informację że zostaną zwrócone pieniądze.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ya4u i co było uwalone?

oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

Opinia serwisowa.jpg

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ya4u dłuższą chwilę tego nie zobaczę bo nadal masz za małą rangę, opisz sytuację

oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@az1rael 

Wymiennik ciepła, wymiana dyszy coś z wirnikiem lopatkowym, wtrysk, czujnik plomienia

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@ya4u O kq... więcej zepsute być nie mogło? Nie mogli ci wymienić na nowy egzemplarz? Taniej chyba by było.....

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@ya4u Wiesz że z takim papierkiem możesz teraz zajechać sprzedawcę za celowe i świadome sprzedanie wadliwej rzeczy? A nie wiem czy by nawet nie poszło odszkodowanie za brak możliwości korzystania z urządzenia przez okres zimowy. Ale to tak na marginesie, jak widzisz - z gadania nic nie ma, liczy się to co na papierze. Inna rozmowa choćby z AP, co nie? Pisałem że inaczej do tego podejdą? 🙂

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@drekenzes @az1rael 

Nie ukrywam przyszło mi to do głowy ale już mi się nie chce... Zmarnowałem na to duuuzo czasu i nerwów - suma summarum nagrzewnica zamiast mnie kosztować 1235zl można powiedzieć że wyszła 1600. W międzyczasie zakupiłem kilka urządzeń na allegro które miały charakter zawodowy bo typowo do pracy i wszędzie najpierw dzwoniłem co w sytuacji jeśli kupię na działalność (bo też mieli w zwrotach ten wpis o braku możliwości zwrotu dla firm) odpowiadali że przyjmują wszystko czy konsument czy firma.

oznacz moderatorów