anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem pieniedzy na konto

Client:88622393
#7 Wielbiciel#

Zamówiłem przedmiot 05.03.25 i tego samego dnia dokonałem płatności.  Następnego dnia 06.03.25 sprzedawca anulował zamówienie. Do dnia dzisiejszego 20.03.25 pieniadze nie wróciły na konto. Dlaczego? Co dalej z tym mogę zrobić?

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88622393 Podaj numer zamówienia, proszę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:88622393
#7 Wielbiciel#

688177c0-f9ca-11ef-a0ab-418cf1f3d99c

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88622393 sprzedający zwrócił wpłatę za to zamówienie 6 marca. Zwrot poprawnie zaksięgował się w systemie i powinieneś go otrzymać na konto powiązane z Google Pay. 
Sprawdź to proszę, a jeśli nie znajdziesz zwrotu, daj znać, poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu, abyś mógł wyjaśnić tę sprawę z bankiem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:88622393
#7 Wielbiciel#

Proszę prześlijcie mi potwierdzenie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88622393 poprosiłam o wysłanie takiego potwierdzenia, otrzymasz je w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88622393 przesłaliśmy potwierdzenie e-mailowo (nr sprawy 50341095). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów