anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłką wykrzyknik

dj_cj_007
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2025-03-15-10-52-33-730_com.android.chrome.jpg

 Witam Mam problem z przesyłką. Dotarła ona do mnie lecz status jej jest taki jak na załączonym obrazku. Jak to zmienić? Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @dj_cj_007. Nie mamy możliwości manualnej zmiany tego statusu. Pracujemy już nad rozwiązaniem, które umożliwi edycję tej informacji, jednak nie znam niestety terminu wdrożenia tej funkcjonalności.

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dj_cj_007
#7 Wielbiciel#

Lecz jak ktoś kupował całość poprzez aplikację LetyShops i jego casback nie został zaakceptowany to co mam zrobić? Musiałem złożyć wniosek lecz ta kwota jest za mała wg moich obliczeń.

IMG_20250320_201428.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dj_cj_007 obawiam się, że cashback może nie zostać naliczone, jeśli numer nowej przesyłki nie został przekazany i uznana jest za utraconą. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z letyshops. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów