anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem smartfona z magazynu Allegro – sprzedawca nie odpowiada

Client:36128745
#1 Nowicjusz

Chciałbym prosić o poradę w sprawie zwrotu smartfona zakupionego u sprzedającego z Chin, wysyłanego z magazynu Allegro, opłaconego przez Allegro Pay.

Po otrzymaniu paczki zauważyłem, że produkt to błędna wersja podstawowa zamiast wersji Pro. Paczka była zaplombowana taśmą Allegro i nie była uszkodzona, ale po otwarciu pudełko telefonu było już otwarte, a sam telefon znajdował się jedynie w folii bąbelkowej. Co więcej, okazało się, że produkt jest prawdopodobnie podróbką – brakowało oryginalnych naklejek producenta, w tym IMEI, a w aukcji produkt był oznaczony jako nowy w wersji Pro.

Zrobiłem zdjęcia i wysłałem je sprzedawcy tego samego dnia, ale zwrot został odrzucony, ponieważ sprzedawca twierdzi, że nie otrzymał tego samego produktu. Rozpocząłem dyskusję na Allegro, sprzedawca nie odpowiedział, a Allegro przekazało reklamację sprzedawcy. Od tamtej pory nie ma żadnej odpowiedzi ani od sprzedawcy, ani od Allegro.

Czy warto czekać na odpowiedź w ciągu 7–14 dni, czy lepiej od razu pytać Allegro o status reklamacji? Czy ktoś miał podobny przypadek i może doradzić, jak postąpić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jedyne co mogę podpowiedzieć to to, że jeśli sprzedawca nie wyda decycji reklamacyjnej w ciagu 14-stu dni to powinna być automatycznie uznana. Tyle, że to Chiny wiec głowy nie dam. Moim zdaniem lepiej cicho czekać, bo Chińczyk dobre wie co wysłał i nie zamierza tego uznać.

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów