Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem towar za pośrednictwem raty zero %. Podczas dokonywania zakupu wystąpił błąd analizowania zdolności kredytowej " brak zgody" bez jakiegokolwiek podawania moich danych osobowych wcześniej po czym przeniosłem się do zakładki moje zakupy i towar niby został przeze mnie zakupiony. Na maila nie dostałem żadnej wiadomości z banku (były to raty od banku BNP PARIBAS), jedynie maila zwrotnego od allegro że anulowałem zakup. Kontaktując się ze sprzedającym powiedział mi że tak anulowany został zakup, ale teraz nie wie komu ma oddać kwotę która została na jego konto wpłacona i też nie potwierdza anulowania zakupu przeze mnie. Proszę o pomoc co mam dalej robić ?
@Client:73103443 Środki wracają tam skąd wyszył czyli sprzedający zwraca do AF a one do banku, jak wyszły. Ty powinieneś dostać informacje z banku, jak nie dostaniesz skontaktuj się z bankiem.
@Client:73103443 Albo towar został kupiony i był w zakładce Moje zakupy, albo nie został kupiony i nie było go w zakładce. Jeśli był, został kupiony. Jeżeli był zakup i był mail o anulowaniu, zakup musiałeś anulować. W takiej sytuacji sprzedawca otrzymuje od Allegro powiadomienie i informację, gdzie i jak ma zwrócić pieniądze, więc niech nie udaje, że tego nie wie. Powinien je zwrócić przez Allegro Finanse do banku, a wtedy Twój limit w ramach rat Od.nowa powiększa się. Jeżeli sprzedawca nie oddał wpłaty (gdyby oddał, były stosowny mail z taką informacją od Allegro), napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i zgłoś problem. Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i szybko pieniądze do banku odda.
Bardzo dziękuje za pomoc, jeszcze wczoraj cała sytuacja się wyjaśniła i było dokładnie tak jak podpowiedziałeś 🙂
Pozdrawiam ..