Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałam zwrócić zakupiony towar, gdyż był uszkodzony. Niestety gdy daję sposób wysyłki kurierem DPD (zwrot w punkcie), wyskakuje taki komunikat:
Brak możliwości zwrotu za pomocą DPD. Wybierz inną metodę.
Dlaczego? Co jest nie tak?
Czy sprzedawca przysłał go przez DPD ,może on nie ma takiej opcji w swoich ustawieniach ? Wyślij ten zwrot taką metodą jak ją otrzymałaś.
Tak, sprzedawca wysłał go przez DPD i był to zakup przez smart. Ja wiem jak się robi zwroty ale w tej sytuacji wyskakuje taki komunikat jak napisałam wyżej i szczerze mówiąc pierwszy raz mam taki przypadek... Zostaje mi skontaktować się z Allegro
@Client:28813138 To był zakup Smart? Jeśli tak, powinien być dostępny zwrot DPD; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
Skontaktuj się z Allegro i to wyjaśnij, jeśli nie możesz nadać zwrotu inną metodą. https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e