Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam taki problem że 9 dni temu opłaciłem zamówienie blikiem i od tamtej pory zamówienie stoi w miejscu tzn zakup jest tylko opłacony, jak chciałem anulować zakup to mogę jedynie zwrocic towar którego nie mam. Co robić w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za pomoc. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Ten, który przyjął piniondzorki za przedmiot nie zareagował. Najpierw do niego napisz i zapytaj co jest grane. U mnie po wpłacie status zmienia się po kilku godzinach, np. na W PRZYGOTOWANIU...
Przestoje są tylko w weekendy ale to norma bo wiekszość firm ma wtedy wolne i wszystko wraca do normy w poniedziałki. A może sprzedający ma urlop albo jak w moim przypadku pół roku temu, pół komisariatu na nogi postawiłam gdy 2 tygodnie towaru nie dostawałam a sprzedający bidny połamany w szpitalu biwakował i to w śpiączce.
Napisałem 22h temu kiedy mogę się spodziewać zamówienia i nie odpisał
Sprawdź datę i godzinę ostatniego logowania sprzedającego...
potem napisz raz jeszcze...
a jak nic to nie da to OTWÓRZ DYSKUSJĘ...
Wtedy mu się zapali czerwona kontrolka...
Jeśli w DYSKUSJI będzie milczał 48h pomimo logowania do Allegro... to ... zgłoś to... Allegro.
Ale...
zanim to wszystko uczynisz poczytaj raz jeszcze jego profil, może ma gdzieś namazane że realizacja po tygodniu albo dwóch i tak dalej. Sprawdź też komentarze, mnie życie nauczyło omijać wszystkich którzy mają więcej jak 2% negatywów
Ostatnią się logował dzisaj po 12 no cóż poczekam jeszcze ze 3 dni a jutro do niego zadzwonie jak nic się nie będzie działo otworze spór. Ale dziękuję za pomoc (:
@Client:62816979, jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu u przedsiębiorcy, możesz poinformować Sprzedającego o odstąpieniu od umowy - jest to możliwe nawet wtedy, gdy nie wysłał on jeszcze przedmiotu. Swoją decyzję możesz zgłosić w formie mejla do Sprzedającego.
Tzn? Mam mu napisać w wiadomości prywatnej że chce odstąpić od umowy? I co dalej?
@Client:62816979 Masz dwie możliwości. Wysłać swoją rezygnację z zakupu mailem, wtedy sprzedawca musi Ci oddać pieniądze niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni.
Zrobić zwrot w zakładce Moje zakupy. Nie musisz przy tym mieć i odsyłać towaru. Wystarczy wypełnić i wysłać formularz, który zadziała jak odstąpienie od umowy, czyli anulowanie zakupu. Sprzedawca po tym także ma obowiązek zwrócić wpłatę, jak wyżej.