anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem??

Client:108799122
#1 Nowicjusz#

No to tak, zamówiłam produkt i od razu ogarnęłam że to nie to, kliknelam opcje zwrotu i każą mi produkt odesłać mimo że nie otrzymałam go? Co mam zrobić??? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Nic, teraz czekać na zwrot środków.

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

Skoro od razu wycofałaś się z zakupu to powinni zatrzymać wysyłkę, (mi udało się wycofać paczkę z paczkomatu), ale jeśli firma ma dużo zleceń, to może nie dać rady, może forma wysyłki nie pozwalać, a może to automat "każe" i warto skontaktować się ze sprzedawcą. Sprawdź, na jakim etapie jest realizacja. Jeśli to InPost, to zadzwoń na infolinię. Pamiętaj, że są Święta Bożego Narodzenia. 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

outdoor-bazar
#9 Pomysłodawca#

Jeżeli paczkę już wysłali, to chyba logiczne, ze chcą towar z powrotem?

A jeśli owe "od razu ogarnęłam że to nie to" miało miejsce w kilka minut po dokonaniu transakcji, to należy kliknąć "anulowanie zakupu" a nie zwrot.

 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Wystarczy że automat ustawiony przez sprzedającego zmienił status zamówienia i nie masz już możliwości anulowania, pozostaje tylko zrobić odstąpienie od umowy, które w systemie Allegro formalnie nazywa się zwrot towaru, musisz go wypełnić, mimo że towaru fizycznie już nie zawracasz. 

oznacz moderatorów