anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problematyczna reklamacja

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:43487485
#7 Wielbiciel#

Witam wszystkich kupujących, dnia 21.02.2020 kupiłem telefon APPLE IPHONE 7 128GB BLACK ROSE GOLD JAK NOWY PL, w pierwszych dniach już miałem problem do sprzedającego ponieważ wysyłka została opóźniona, (została założona wtedy dyskusja ponieważ nie było żadnych informacji o opóźnieniach ze strony sprzedającego). Gdy telefon przyszedł do mnie, dyskusja została zakończona automatycznie, lecz telefon miał problem ponieważ tracił zasięg, dnia 30 marca stwierdziłem że najlepsze wyjście z tej sytuacji pozostało wysłać do niego telefon z problemem polegającym na tym że telefon gubi zasięg żeby go naprawił w ramach reklamacji, tydzień temu dzwoniłem tam z zapytaniem czy telefon został wysłany, on odpowiedział ze w tamtym tygodniu wyśle. Niestety telefonu dalej nie widzę, co mogę robić dalej w tej sytuacji? pozdrawiam wszystkich.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
xyz96
#21 Demiurg#

Nie załatwię tej sprawy przez telefon, pisz do niego, a najlepiej rozpocznij Dyskusje przez Allegro. To bardzo skuteczna metoda załatwiania reklamacji. Poczytaj wątki poniżej, masz tam bezpośrednie linki do dyskusji. 

oznacz moderatorów
Client:43487485
#7 Wielbiciel#

Problem w tym że została już założona dyskusja kiedyś jak był problem z wysyłką telefonu do mnie, raczej się nie da utworzyć kolejnej dyskusji.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Kliknij Pomoc na dole strony Allegro, wpisz cololwiek w wyszukiwarkę, zatwierdz, zjedz na dół, znajdziesz tam formularz kontaktowy. Znajdź temat Problemy transakcyjne i pisz do Allegro, pomogą Ci. 

oznacz moderatorów
Client:43487485
#7 Wielbiciel#

I najlepiej opisać sytuacje, jak tutaj?

oznacz moderatorów
Client:43487485
#7 Wielbiciel#

Ale masz racje najlepiej będzie jak będę do niego pisał przez chat allegro, poza tym, słabo się z nim idzie dogadać przez telefon, jak wszedłem na jego aukcje to wszystkie zostały pozamykane, negatywów też się posypało sporo

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Client:43487485
#7 Wielbiciel#

już to zrobiłem, dziękuje bardzo, jeszcze mam pytanie czy jest szansa na to że sprzedający może mi zwrócić pieniądze lub wymienić towar na inny jeżeli nie uda mu się naprawić wady telefonu polegającej na tym że traci zasięg?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Przy reklamacji sprzedawca może wymieć towar lub naprawić, a gdy to nie jest możliwe powinien zwrócić całą wpłatę i koszt odesłania. Kontaktuj się z Allegro i ze sprzedawcą pisemnie, żądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów