Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
dzisiaj podczas płacenia za zakupy od kilku sprzedawców, wystąpił błąd i wyświetliła się infomacja: nie wiemy czy twoja płatność przebiegła prawidłowo. Po chwili wyświetlił sie komunikat: UPS! Nie udało się wyświetlić Moje zakupy. Spróbuj ponownie.
Od tej pory nic się nie zmienia. Zawartość koszyka zniknęła a zakupów nie da się zobaczyć (żadnych)
Czy ktoś ma podobny problem? Czy jest to problem techniczny Allegro, czy coś jest nie tak z moim kontem?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Tu nie widać zakupów: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
@danpe_slimak wyczyść proszę pliki cookies i pamięć podręczną przeglądarki, a następnie sprawdź zakładkę Moje zakupy. W naszym systemie Twoje zamówienie z dziś jest nieopłacone, więc musisz ponowić płatność za nie.
Dziękuję za informacje. Okazało się, że problem jest tylko w aplikacji. Po zalogowaniu z komputera, wszystko jest widoczne.
Pozdrawiam,
Daniel
@danpe_slimak jeśli problem dotyczy wyłącznie aplikacji to spróbuj proszę pobrać aktualizacje lub odinstalować ją i zainstalować ponownie.
Ten sam problem występuje na innym telefonie i innym koncie allegro, więc jest to raczej problem po stronie serwera.
Myślę, że problem dotyczy wiekszej liczby użytkowników.
Dla mnie najważniejsze jest, że mogłem sfinalizować zakupy 😊
Pozdrawiam,
Daniel