anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z Blik

szlachcic4466
#7 Wielbiciel#

Witam, zakupiłem dzisiaj towar na Allegro, prawdopodobnie w złym momencie. Pieniądze za zakupy zostały pobrane z konta, otrzymałem email o zakupie ale w zakładce Moje Zakupy mam status opłać ponownie. Wiem, że była awaria Blika i niby zwracają pieniądze do trzech dni. Co w takiej sytuacji? Mam czekać? Nie chcę płacić dwa razy za towar i czekać nie wiadomo ile na zwrot pieniędzy.  Strasznie denerwująca sytuacja. To przerzucenie odpowiedzialności na Klienta. Info o awari blika powinno być na stronie głównej a nie ukryte .

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@szlachcic4466 płatność za dzisiejsze zamówienie ma status "anulowana", więc jeśli go nie opłacisz zamówienie będzie nieopłacone i po jakimś czasie anulowane.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

szlachcic4466
#7 Wielbiciel#

Witam, Drugi raz? Pieniądze z konta pobrane za pierwszym razem. Nie jest to takie oczywiste.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@szlachcic4466 Przykro mi, ale awaria systemu płatności nie jest od nas zależna. Możesz opłacić zamówienie drugi raz już teraz lub poczekać na zwrot pieniędzy. 

oznacz moderatorów

szlachcic4466
#7 Wielbiciel#

Witam, informują Państwo, że pieniądze zwracają do 3 dni. Mija trzeci dzień i nie ma zwrotu. Nie mogą Państwo się tłumaczyć,  że to od Państwa niezależne. Nie zamieścili Państwo informacji na stronie głównej Allegro, że jest Awaria BLIKa. To bardzo nie uczciwe. Dodatkowo Pani odpowiedź nic nie daje dobrego dla sprawy. Bo doradza Pani by zapłacić drugi raz lub czekać na zwrot pieniędzy. 

Rozumiem gdyby Pani doradziła, by zapłacić drugi raz a płatność zdublowaną BLIK czy Allegro zwróci. Słabe podejście do Klienta.

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

To nie Allegro, ale bank zwróci, bo to operator płatności pobiera z konta i przekazuje sklepowi sprzedającemu via Allegro. Sklep nie poznaje danych Twojej karty lecz tylko info, że transakcja została opłacona. Tu operatorówi płatności udała się tylko pierwsza część tej operacji 🫤

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@szlachcic4466 Jeśli środki nie wróciły, to skontaktuj się w tej sprawie ze swoim bankiem. 

oznacz moderatorów

szlachcic4466
#7 Wielbiciel#

Niestety środki nie wróciły na konto po 3 dniach. A Allegro i BLIK umywają rączki. Sprawę zgłosiłem do banku. Blik powinien być ukarany za takie akcje a Allegro za wprowadzanie w błąd Klienta. 

oznacz moderatorów

radekkisielewski
#1 Nowicjusz#

To jeszcze nic ja od 9 kwietnia czekam. Chciałem kupić fotelik za prawie 800 złotych jednak się rozmyśliłem po dokonaniu płatności i zrezygnowalem. Sklep bez problemu zwrócił pieniadz ale one nigdy do mnie nie dotarły bo blik mail awarie i kasa wisi zblokowana. Allegro zwala na przelewy24 a przelewy 24 na blika. Wydzwaniam do nich ze dwa razy w tygodniu i dziękują za cierpliwość i takie tam **piiip**ół. Złożyłem reklamacje w swoim banku bo oczywiście klient indywidualny nie może reklamować w blik bo oni nie mają naszych danych tylko zesrane tokeny. I tak się bujamy. Coś czuję że ostatecznie rzecznik praw konsumenta i KNF.

oznacz moderatorów