Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zrobiłam zakupy przez płatność bankiem i od 2 godzin mam statusu że płatność w toku. Na banku też nic się nie dzieje .
Wczoraj jeden klient próbował mi 3x zapłacić, dziś nadal próbował jeszcze 2 razy zanim się wreszcie udało ale podobno nie mają zgłoszeń o problemach...
Może niech się zdecydują, bo sami nie wiedzą jak zwykle żenada....
@AnnaG-Antyki po co te nerwy?
Jesteśmy również ludźmi. Sprawdzę czy to te same płatności.
Ale po co dziś za drugim razem w końcu mu się udało. Pytałam wczoraj i jak widać odpowiedzi dostawaliśmy różne....
@AnnaG-Antyki no właśnie się zastanawiałem dlaczego Ciebie nie dokleili🤔
Chyba raczej do mnie. Pierwsza zgłaszałam, jeszcze przed południem. A wieczorem to już temat przegapiłam. Ale bądźmy szczerzy przez 3.5h to już powinni dojść do tego, że coś jest na rzeczy. A tyle czasu trwało sprawdzanie...