anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[12.06.2025] Brak księgowania wpłat

MAMY ROZWIĄZANIE!
KSIAZKAKI
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  \

 

Dzień dobry, 

chciałbym tylko zgłosić, że od około 2 godzin mamy taką sytuację

- nie księgują nam się pieniądze na koncie 

- prowizja jest naliczana normalnie 

 

 

Oczywiście może to być błąd / problem ze strony pośrednika, ale chciałbym zwrócić uwagę na ten problem 🙂

 

Pozdrawiam i spokojnie czekamy na naprawienie problemu. 

 

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25
Pokelando
#9 Pomysłodawca

Mam dokładnie ten sam problem. Wpłata klienta przez P24; status: opłacone, prowizja ściągnięta natomiast tych pieniędzy nie widać i nie da się ich wypłacić. Nie widnieją też w historii operacji. 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@KSIAZKAKI  prowizja zawsze księguje się z automatu😉, gorzej jak chcesz ją odzyskać, to wówczas trzeba troszkę poczekać🙁

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

Od 16.00 nie widać wpłat za zamówienia w dostępnych środkach - prowizje schodzą, ale wpłaty za nowe zamówienia nie są widoczne, ma ktoś tak samo?

oznacz moderatorów
Pokelando
#9 Pomysłodawca

Tak, mamy tak samo. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Czy możecie podać mi przykłady zamówień, których dotyczy ten problem? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Pokelando
#9 Pomysłodawca

Ostatnie zamówienie: 28ad14a0-479b-11f0-b605-efa1bbca0560

oznacz moderatorów
Asonik
#1 Nowicjusz

Kupujący zapłacił za przedmiot Nr płatności: 63e173bb-ff52-4fbd-b2cd-388851b4acb7 - a środków NIE MA na moim koncie.

oznacz moderatorów
991221
#11 Animator

Również mam ten problem. 

oznacz moderatorów
Grands31
#7 Wielbiciel

70057055-ba17-44ad-b35e-74d360114603

 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

A jeszcze cztery godziny temu było tak pięknie😉

KOGIEL_T_0-1749742840298.png

 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@KOGIEL_T @Pokelando @KSIAZKAKI @TechartGSM  ktoś pisał ,że nie zapłacili za postawiony automat  ,pewnie kasę zbirają coby gościa uciszyć 🤣

oznacz moderatorów
Pokelando
#9 Pomysłodawca

Dobre 😂

oznacz moderatorów
kakabe_2007
#12 Orędownik

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Zamówienie  numer  04e93590-479f-11f0-8c5e-df9522bec728

O godz. 17:08 klient dokonał płatności - numer transakcji  0cce8a8d-479f-11f0-a4b9-0bb3fdf2a7a8

Informacja dotycząca zamówienia - "opłacone"

Przykro mi ale tych pieniędzy nie ma na moim koncie w Allegro .......

Co się stało z pieniędzmi ??????

Proszę o informację !

 

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

Się awaria stała.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Aktualizacja: naprawiliśmy już ten błąd i wszystkie płatności rozliczają się już na bieżąco. 

Dziękuję i potwierdzam, aktualnie mamy problemy techniczne, ale pracujemy już nad ich naprawą. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

Kiedy dla odmiany, chociaż raz, jeden raz, jeden jedyny raz coś zaszwankuje w drugą stronę? Żeby się opłaty przestały naliczać... Z ręką na sercu zgłoszę natychmiast jak taką anomalię zobaczę!

oznacz moderatorów
kakabe_2007
#12 Orędownik

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Zamówienie numer 04e93590-479f-11f0-8c5e-df9522bec728

Klient o godz 17:08 dokonał płatności - numer  0cce8a8d-479f-11f0-a4b9-0bb3fdf2a7a8

Co stało się z płatnością ponieważ nie ma jej zarejestrowanej w systemie na moim koncie ??????

Proszę o wyjaśnienie

 

 

oznacz moderatorów
kakabe_2007
#12 Orędownik

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Zamówienie numer 04e93590-479f-11f0-8c5e-df9522bec728

Klient dokonał płatności o godz. 17:08 - numer zlecenia 0cce8a8d-479f-11f0-a4b9-0bb3fdf2a7a8

Na moim koncie ta wpłata się nie pojawiła choć status zamówienia "opłacone"

Proszę o informację co stało się z moimi pieniędzmi ????

 

 

oznacz moderatorów
Grands31
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, mam pytanie klient zapłacił za przedmiot mam do zapłaty prowizje , ale tych pieniądzy nie mogę wybrać i wogole nie pisze ile jest do wybrania tylko sama prowizja . Pierwszy raz coś takiego mam a pisze że zapłacono za produkt coś wie o co chodzi ? 

oznacz moderatorów