Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam nieopłacony zakup ze względu na jakieś problemy z komunikacją na drodze allegro - bank. Dokonałem zakupu przez opcję Kup ponownie i sfinalizowałem zakup tego samego produktu i od tego samego sprzedawcy. Poprzedni nieopłacony zakup wisi jako nieopłacony, co jest zgodne z prawdą ale nie ma możliwości anulowania zakupu. Allegro wyłączył taką możliwość?
Jak dokonać anulowania zakupu, czy trzeba czekać aż Allegro sam z siebie to zrobi po 7 dniach?, Dzięki za odpowiedź
Krzysztof
@asiaczek69 jeśli płatność ma status "nieudana" to oznacza, że bank odrzucił Twoją płatność, ale nie musisz nic więcej robić. Nie trzeba anulować tego zamówienia, bo i tak nie powinno być realizowane przez sprzedającego.
Ola, dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam Krzysztof
Sprzedający nie ma tej opcji. Kupujący czasem ma, czasem nie. Nikt chyba nie doszedł na pewno od czego to zależy. W sumie nic się nie stanie jak to powisi ten tydzień. Dobrze powiadomić sprzedawcę żeby mógł wystawić ponownie. Bo w sumie samo wiszenie takiej sprzedaży nie wkurza ale blokowanie towaru na tydzień czy przy licytacjach na miesiąc już tak. Na przyszłość w takich sytuacjach można po prostu anulować płatność i spróbować ponownie.
Anna, dziękuję za odpowiedź. Jasna i konkretna
Krzysztof