Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Proszę o poradę co mam zrobić.
Dwa lata temu kupiłem mojemu dziadkowi pilarke stołową, po dwóch latach użytkownia zaczęła się psuć, więc zamówiłem kuriera i dziadek zwrocił pilarke na reklamacje. Po ponad dwóch tygodniach piła wróciła naprawiona, ale jest jeden problem, piła wróciła z silnikiem rozkreconym od obudowy i poluzowanymi śrubami. Po kontakcie że sprzedawcą, dostałem informację że to ze względów bezpieczeństwa. Nadmienię że w momencie zamówienia, piła przyjechała skręcona i trzeba było dokręcić jedynie stojak do całej obudowy z silnikiem. Po kolejnej wiadomości, dostałem informację że nie mogą mi pomóc i żebym sobie dzwonił na serwis i oni może mi pomogą. Jak mam wytłumaczyć dziadkowi na odległość (mieszkam za granicą) w jaki sposób skręcić piłę... to nie jest zabawka, cokolwiek źle skręcone może wystrzelić w dziadka podczas pracy.
Czy jest jakieś rozwiązanie tej sytuacji?
Pozdrawiam.
@Insertowsky jak minęło 2 lata i pilarka się popsuła to niby jak udało ci się ją zareklamować?
mogła mieć więcej niż 2 lata gwarancji
@Monika__L jeśli to była gwarancja to sprzedawca nic do tego nie ma co najwyżej mógł przekazać towar do gwaranta i gwarant zdecydował w jakim stanie złożenia piłę odesłał więc nie wiem po co te zarzuty pod kątem sprzedawcy?
Tak mógł ale jak była ona u sprzedającego to jest stroną i powinien udzielić pomocy.
już udzielił że pośredniczył w przekazaniu towaru na naprawę gwarancyjną i odbiorze. Widocznie serwis producenta poza polską skoro opłacało się robić takie logistyczne manewry na linii kupujący sprzedawca sprzedawca gwarant chyba że sprzedawca i gwarant akurat byłby ten sam podmiot, a ogólnie wygląda to na załatwianie sprawy poza allegro więc gwarancję bo opłacali sami kuriera, a gwarancja praktycznie nigdy nie obejmuje odbioru towaru od kupującego. Zostaje sobie zamówić serwisanta by złożył piłę jak trzeba na własny koszt i sprawdził naprawę, wziąć fakturę i jakby się okazało że nie działa dochodzić zwrotu tej usługi
A gdzie była ta pila na reklamacji u sprzedającego czy reklamowałeś w serwisie?
@Insertowsky Jeśli piła rzeczywiście zostaje w ten sposób wysyłana ze względów bezpieczeństwa, to w takiej sytuacji skontaktuj się z serwisem.