Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mój problem wygląda następująco; we wrześniu i październiku br., dokonałam wielu zakupów u różnych sprzedawców na Allegro. Nie ze wszystkich otrzymanych produktów byłam zadowolona, w związku z czym skorzystałam z przysługującego mi prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
Dokonałam łącznie 6. zwrotów (częściowych i całkowitych), za które do dzisiaj nie uzyskałam zwrotu pieniędzy.
Z każdym ze sprzedających zalegających z wpłatą, zainicjowałam kontakt poprzez "Dyskusję ze sprzedającym". 4. sprzedawców poinformowało mnie, że zwrot środków nastąpił w terminie - Allegro potwierdziło te informacje na sporze.
2. kolejnych sprzedawców zapomniało o zwrocie środków i zadeklarowało się do natychmiastowej wpłaty - działania te również zostały potwierdzone przez Allegro.
Pieniądze jednak do mnie nie dotarły.
Dla pewności udałam się do swojego banku, gdzie pracownik z kierownikiem zweryfikowali, iż nie ma zarejestrowanych na moim koncie wpływów w oczekiwanych wysokościach. Dla pewności sporządziłam w banku reklamacje na wszystkie 6 transakcji. Reklamacje zostały rozpatrzone negatywnie - bank twierdzi, iż nie ponosi odpowiedzialności za brak wpływów na koncie i przewiduje brak wykonania oczekiwanych przelewów przez Allegro.
Podsumowując: nie otrzymałam 6. przelewów z Allegro. Żadna ze stron nie czuje się winna w zaistniałej sytuacji - ani sprzedawcy, ani Allegro, ani bank, a łączna kwota do zwrotu jest znaczna.
Co mogę zrobić?
Zgłoś sprawę na policję o przywłaszczenie pieniędzy jak jesteś pewna swojego.
Z doświadczenia wiem, że instytucja policji nie przyjmie takiego zgłoszenia. Jeśli nawet bym się na to zdecydowała, nie wiadomo, czy zgłosić należy sprzedawcę, Allegro, czy bank, jako pszusta.
@Client:36854910
Allegro poręczyło za Sprzedawcę - twierdząc, że oddał.
W jaki sposób była dokonana płatność za zakupy? przelewem z banku, kartą, czy Allegro Pay?
Jeśli przelewem ze SKOK to może się okazać że pieniądze są na rachunku technicznym
Każdy zakup był opłacony z rachunku Pekao S. A. - Blikiem lub szybkim przelewem przez PayU. Allegro poinformowało mnie, że pieniądze zostały """"zwrócone"""" na rachunek, z którego pobrane zostały pieniądze.
Środki wracają przez Allegro Finanse tam skąd przyszły (niekoniecznie na konto bankowe, które podałaś w formularzu zwrotu).
@Client:36854910 O podobnych problemach piszą tu czasem inne osoby. W takiej sytuacji pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d po czym powinnaś otrzymać potwierdzenie wykonania przelewów, a następnie Allegro zaleci Ci kolejną reklamację w banku. To dziwne, bo banki zawsze księgują przelewy przychodzące, a na Allegro zdarzają się takie sytuacje, że serwis niby posiada potwierdzenie, a bank nie ma takiej wpłaty.