Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miała miejsce sytuacja, wydaje się nierealna, a jednak... Otóż w grudniu przeglądałam lampki led z czujnikiem ruchu i żarniki ledowe. Być może wrzuciłam je do koszyka lub do obserwowanych. Tego nie pamiętam. I oto wczoraj dostałam informację, że mam do odebrania z paczkomatu przesyłki. Byłam przekonana, że mąż coś zamówił. Okazało się, że nie, nic nie zamawiał. Ja też nic nie zamawiałam. Sprawdziliśmy szczegóły zakupów i okazało się, że zamówienie zostało złożone 8 stycznia, o 23.30. Akurat tego dnia byliśmy poza miejscem zamieszkania, z wizytą u rodziny w innym mieście. Nie korzystaliśmy tego dnia, ani poprzedniego z komputera. Z telefonu też nie robię zakupów. Jak to się stało, że produkty zostały zamówione? Opłacone były z karty męża, która jest podpięta do konta. Wiem, że brzmi to nieprawdopodobnie, ale cały czas byliśmy razem i na pewno nie składaliśmy zamówienia. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Jak to wyjaśnić i gdzie zgłosić? Elżbieta
Nic nie musisz podpinać to oni muszą to udowodnić że ty kupiłeś to nierealne by mogli to zrobić ustalenie mojego IP hha nawet ten cienki Pegasus sobie nie poradzi hha
dzięki, już właśnie to zrobiłam
Nawet mając kartę podpiętą do konta nie da się nią zapłacić z automatu. Wpisują się tylko dane karty, które trzeba zatwierdzić kodem bezpiczeństwa. Zamówienie musiał złożyć ktoś, kto znał kod lub miał w ręku kartę. Inaczej sie nie da. Kod bezpieczeństwa nie jest zapisywany w danych karty podpiętej do konta. Przy każdej transakcji trzeba wpisać kod ręcznie.
@Aga1 O jakie oferty dokładnie chodzi?
Lampka led na baterie czujnik ruchu zmierzchu, żarnik R7s 8W LED, żarnik LED R7S J118 6W i żarnik halogen wkład R7S. Wszystkie produkty opłacono jedną wpłatą. O dziwo, teraz sprawdziłam, przyszło potwierdzenie na maila tylko lampki, pozostałych nie (jeśli to ma jakiekolwiek znaczenie).
@Aga1 Dokładnie sprawdziliśmy Twoje konto i to zamówienie, ale nie znaleźliśmy nic co mogłoby wskazywać na jakiekolwiek nieprawidłowości lub pomyłkę. Zakup został złożony i prawidłowo opłacony z Twojego konta, na adres na który wcześniej zamawiałaś przesyłki, z telefonu Huaiwei, użytego w ostatnich miesiącach do zakupów kilka razy. Upewnij się proszę, że ktoś z Twoich domowników nie korzystał z Twojego konta, bo to jedynie wytłumaczenie tej sytuacji.
Jeśli nie chcesz tych produktów i chciałabyś otrzymać zwrot pieniędzy, masz jeszcze czas na dokonanie zwrotu. Najszybciej i najłatwiej możesz dokonać go przez zakładkę Moje zakupy:
dziękuję za szybką odpowiedź w tej sprawie