Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam w dniu 02.03.2022 zakupiłem na licytacji srebrną monetę. Dziś wyszło, że moneta nie jest oryginalna (nie trzyma wagi i innych parametrów). Zgłosiłem problem sprzedawcy, ale jak na razie milczy. Wiem, ze mogę skorzystać z prawa reklamacji z tytułu rękojmi za sprzedaną rzecz (2 lata od dnia nabycia) czy nawet zgłosić przestępstwo polegające na doprowadzeniu mnie do niekorzystnego dysponowania swoim mieniem, tj. czyn z art. 286 kk. Pytanie jest jednak inne, czy obejmuje mnie w takim przypadku program ochrony kupujących lub inny? Zakup na allegro lokalnie w wysokości 148 zł. Pozdrawiam.
W jaki sposób chcesz udowodnić, że to nie ty próbujesz oszukać sprzedającego? Bo raczej nie wierzę, że dopiero po pół roku się zorientowałeś, że moneta nie jest taka jak powinna być.
Mam foty z aukcji sprzedażowej. Moneta jest w taki sposób spatynowana, że nie ma takiej drugiej. To nie problem. Kwota nie zbyt wielka, więc kto mógł przypuszczać, że ktoś dopuści się takiego czynu za takie pieniądze. Dodatkowo na focie sprzedażowej brakuje 1 elementu na monecie a który jest na oryginale.
@amadia66 Zacznij od tego że, poproś tu a wyślą odpowiedni komunikat do sprzedajnego że składasz reklamację, Allegro Protect obejmuje Cię ale należy zrobić to w odpowiedniej kolejności więc napisz tam: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Problem w tym, że formularz nie przyjmuje już nr oferty. Chyba upłynęło zbyt wiele czasu od zakupu.
W tym linku zawsze da się napisać!!! Na otwarcie dyskusji masz okres 180dni, ale tu nie ma.
Ok, próbuję. Dziękuję Ci za pomoc.