Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czekam już 3 dni na oblokowanie konta, nikt w allegro się sprawą nie interesuje, wszyscy odsyłają gdzieś indziej, a ja nie mogę zrobić zakupów
W sprawie blokady tylko kontakt z Działem bezpieczeństwa może ci pomóc ,oni blokują i ściągają blokady.
nie chcą nić zrobić w tej sprawie, nawet nie odpisują
Tu nikt, a nawet od jakiegoś czasu moderatorzy Ci nie pomoże, DB odpisuje w kolejności ale jakiej nikt nie wie.
super, to sobie tak zablokowali i mam czekać może miesiąc, może dwa - super podejście do klienta
@jacek7474 Masz do nich pretensje - rozumiem. Ale wpierw to chyba ty coś "nawywijałeś" ( nie powiem ze są nieomylni - bo też walą "babole" - ale z reguły mają podstawy do działania)?
tak, kupowałem - to chyba dla nich problem, bo mają za dużo klientów i pracy z tym
@jacek7474 powinieneś napisać : kupowałem i nie płaciłem .... no cóż...
@jacek7474 powód blokady oraz warunki odblokowania konta zostały Ci przedstawione w sprawie nr 27084017, nie jest prawdą, że nikt się tym nie interesuje i że od trzech dni nie otrzymałeś odpowiedzi.
Decyzję o nałożeniu blokady Dział bezpieczeństwa podjął w związku z wieloma nieopłaconymi transakcjami zgodnie z art. 2.12 i 10.1 Regulaminu Allegro.
Tak jak napisali inni forumowicze, decyzję o zdjęciu blokady może podjąć tylko Dział bezpieczeństwa, więc poczekaj proszę na odpowiedź w wyżej wymienionej sprawie.
Tak, mam kilka anulowanych transakcji - czasem nie doczytam, że przedmiot jest uszkodzony lub ma wadę - naciąć się każdy może. Prawidłowe zawsze opłacam. Więc proszę o zastanowienie się przed takimi uwagami.
no to właśnie czekam od trzech dni i nic się nie dzieje - to nie jest prawdą?
i jeszcze jedno - szukałem tu pomocy, a widzę tylko negatywne podejście
przy jakichkolwiek problemach kontakt z działem bezpieczeństwa jest utrudniony, a pracownicy nie wykazują jakiegokolwiek zaangażowania w rozwiązanie sprawy, najczęściej po prostu ignorują maile, albo odpowiadają jednym zdaniem - w ten sposób cała korespondencja zajmuje mnóstwo czasu i jest bezproduktywna - takie są moje obserwacje po 3 dniach (na razie) prób kontaktu
@jacek7474 3 dni i dostałeś jakąś odpowiedź? To i tak nieźle, zwykle się czeka 14-30dni lub nie otrzymuje w ogóle odpowiedzi.
Dzisiaj już 4 dzień jak Dział Bezpieczeństwa nie zajmuje się moją sprawą, poinformowali mnie że mam cierpliwie czekać 14 dni na odpowiedź. Troska o klienta i zainteresowanie jego sprawami poniżej wszelkiego poziomu krytyki
@jacek7474 14 dni to bardzo optymistyczny termin.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
dlaczego Allegro samo nie respektuje zasad których wymaga od swoich klientów?
Sprzedawca nawet w weekendy i święta ma odpowiadać w dyskusjach pod groźbą blokady konta.
@Client:96810784 co wolno wojewodzie to nie Tobie ...
@jacek7474, widzę, że otworzyłeś kilkanaście korespondencji mejlowych w tej sprawie - niestety nie przyspieszy to jej rozwiązania.
Tak, jak informowaliśmy Cię wcześniej, odpowiedź w sprawie odwołania od decyzji pracownika powinna przyjść maksymalnie w ciągu 14 dni.
nie mam komentarza na to co się dzieje na allegro - dopóki nie trafiłem na te strony allegro gadane, nie wiedziałem, że allegro w ten sposób traktuje swoich klientów, myślałem że tylko ja zostałem w ten sposób potraktowany, zresztą z tego co się zdążyłem zorientować to sprzedawców też traktuje okropnie, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - okazało się, że kupując poza allegro wychodzi się na tym lepiej - można jeszcze dostać dodatkowy rabat