anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Promocja „Zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji Allegro na pierwsze zakupy”

Client:123762772
#2 Obserwator
 

Dzień dobry, dziś na stronie internetowej Allegro pojawił się komunikat o promocji dotyczącej zniżki przy zainstalowaniu aplikacji Allegro na pierwsze zakupy. Pobrałam aplikację, ale nie otrzymałam kuponu 15 zł za pobranie, zakupy nie dokonywałam jeszcze, konto miałam założone.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Client:123762772. Po zalogowaniu do aplikacji Allegro powinnaś zobaczyć pomarańczowy przycisk ''Odbierz'' na stronie głównej - w tym miejscu możesz odebrać swój kupon.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:123762772
#2 Obserwator

IMG_2996.jpeg

Dziękuję bardzo, już wyświetla się kupon, ale niestety nie mogę „odebrać”: klikam w to i nic się nie dzieje, niby nie jest aktywny przycisk. Dziwnie, u mnie działa tylko dolny pasek, na stronie głównej nic nie mogę otworzyć. Pobrałam aplikację na 15 iPhone Pro, przepraszam za zawracanie głowy

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:123762772, proszę, sprawdź w tej zakładce: https://allegro.pl/zobacz/kupony czy kupon jest już aktywny.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:123762772
#2 Obserwator

Sprawdziłam, nie mam aktywnych kuponów. Po prostu nie działa główna strona w aplikacji na moim telefonie z wyjątkiem dolnego pasku, jakiś bug wystąpił. Nawet wyszukiwarka nie działa. W AppStore automatycznie pobrała się wersja aplikacji Allegro 8.2.1 dla telefonu z systemem operacyjnym iOS 18.0.1, nie miałam możliwości wyboru najnowszej wersji aplikacji Allegro.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:123762772, spróbuj odinstalować aplikację i ponownie zainstalować Allegro. Daj znać, czy po zalogowaniu problem nadal występuje - jeśli tak, to proszę, podeślij nagranie ekranu na nasz adres mailowy spolecznosc@allegro.com razem z linkiem do tego wątku. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:123762772
#2 Obserwator

Przeinstalowanie aplikacji pomogło, już wszystko działa, dziękuję bardzo za pomoc:)

Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym 2025 Roku życzę Pani i dobrych, spokojnych dni w tym okresie świątecznym❤️

P.S.: przepraszam za zawracanie głowy😉

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:123762772 W imieniu Marii oraz całego zespołu również ślę najlepsze życzenia! 🎄

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów