anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Promocja „Zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji Allegro na pierwsze zakupy”

Client:123762772
#2 Obserwator#
 

Dzień dobry, dziś na stronie internetowej Allegro pojawił się komunikat o promocji dotyczącej zniżki przy zainstalowaniu aplikacji Allegro na pierwsze zakupy. Pobrałam aplikację, ale nie otrzymałam kuponu 15 zł za pobranie, zakupy nie dokonywałam jeszcze, konto miałam założone.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:123762772. Po zalogowaniu do aplikacji Allegro powinnaś zobaczyć pomarańczowy przycisk ''Odbierz'' na stronie głównej - w tym miejscu możesz odebrać swój kupon.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:123762772
#2 Obserwator#

IMG_2996.jpeg

Dziękuję bardzo, już wyświetla się kupon, ale niestety nie mogę „odebrać”: klikam w to i nic się nie dzieje, niby nie jest aktywny przycisk. Dziwnie, u mnie działa tylko dolny pasek, na stronie głównej nic nie mogę otworzyć. Pobrałam aplikację na 15 iPhone Pro, przepraszam za zawracanie głowy

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:123762772, proszę, sprawdź w tej zakładce: https://allegro.pl/zobacz/kupony czy kupon jest już aktywny.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:123762772
#2 Obserwator#

Sprawdziłam, nie mam aktywnych kuponów. Po prostu nie działa główna strona w aplikacji na moim telefonie z wyjątkiem dolnego pasku, jakiś bug wystąpił. Nawet wyszukiwarka nie działa. W AppStore automatycznie pobrała się wersja aplikacji Allegro 8.2.1 dla telefonu z systemem operacyjnym iOS 18.0.1, nie miałam możliwości wyboru najnowszej wersji aplikacji Allegro.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:123762772, spróbuj odinstalować aplikację i ponownie zainstalować Allegro. Daj znać, czy po zalogowaniu problem nadal występuje - jeśli tak, to proszę, podeślij nagranie ekranu na nasz adres mailowy spolecznosc@allegro.com razem z linkiem do tego wątku. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:123762772
#2 Obserwator#

Przeinstalowanie aplikacji pomogło, już wszystko działa, dziękuję bardzo za pomoc:)

Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym 2025 Roku życzę Pani i dobrych, spokojnych dni w tym okresie świątecznym❤️

P.S.: przepraszam za zawracanie głowy😉

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:123762772 W imieniu Marii oraz całego zespołu również ślę najlepsze życzenia! 🎄

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów